Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine yeşil mi olurdu ağaçlar
Yine uğur böcekleri getirir miydi pabuç
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine amber kokulu mu olurdu çiçekler
Yine bulutlar masmavi mi olurdu güneşliyken hava
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine kaplanır mıydı yollar asfaltla
Yine elleri yaralanır mıydı çocukların düşünce
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine su taşır mıydı kadınlar evlerine çeşmeden
Yine nineler beyaz örtülü
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine patlar mıydı bombalar sokaklarda
Ve kahpe kurşun yağar mıydı hayın pusulardan
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam ne yapardım
Yine anneler mi vasıta olurdu yaradılışa
Yine çilingir sofralarda dibe vurulur birde üstüne anason türküler okunur muydu
Yine gözlerin zeytuni

Ben Tanrı olsam Yahut aciz bir kul
Yine gözlerin şeytani
Yine dudakların pul pul
Dost bir elden çok hayın bir kul
Yine gözlerinle katilim olur muydun
Yahut mezarımda kırmızı gül

Ben Tanrı olsam
Yahut sen
Yine gözlerindeki alevi kalbinle sunabilir miydin
Yine gözlerin zeytuni
Yine bana sen diyen

Ben Tanrı değil ben olsam
Yine gözlerinde ben
Yine zeytuni
Yine o hoş adam
BenGözlerinde olabilir miyim

 
Toplam blog
: 8
: 282
Kayıt tarihi
: 27.04.08
 
 

Üniversite 3 sınıf işletme bölümünden terkim. Şuan sınavlara tekrardan hazırlanıyorum. Şiir dışında ..