Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Zihin kontrolü

Zihin kontrolü
 

Elimizin altında duruyor ama biz farkedemiyoruz...


Bugün keyfimizi, ZİHİN KONTROLÜ nedir ve bize yaşam boyunca neler kazandırır üzerine yazarak taçlandırmak istiyorum.

 

Öncelikle şunu çok iyi bilmemiz gerekir!

 

Her birimizin içinde kendimize özgü bir YETENEK yatmaktadır. Ancak pek azımız bu genlerimizde gizli yeteneği bilinçli olarak dışa aktarabiliyoruz. Diğer azınlıkta kalan kısmımız ise bilinçsizce olayların akışı yönünde yeteneklerimizi farkedebiliyoruz.

 

Peki bu cevherimizi nasıl açığa çıkarabiliriz?


Bu sorunun cevabını hemen vereyim, içinde bulunduğumuz hücresel titreşim frekansında kumanda panelimiz olarak kullanmak zorunda olduğumuz ZİHNİMİZİ eğiterek!

 

Özünde BÜTÜN ENERJİNİN sadece bir kısmının parçasını teşkil eden ve hislerimiz yoluyla rezonansına girerek dışa aktarımı olan bedenimizin hücre titreşim frekansını artırarak genetik kayıtlarımızı tarayabiliriz. Bu tarama ve araştırma işlemin de, hücrenin enerjiyi açığa çıkarıp aralarda dinlenmesi ile oluşan saniyede ki devir sayısını MİTOKONDRİ aktivasyonuyla artırabiliriz.

Mitokondri, kendi genetik bilgisine sahiptir. İnsanlığın ilk zamanlarından beri birikmiş olan olumsuz kayıtlar bizim bir kısım kromozom ve DNA yapımızda değişimler yaratmıştır. Bu değişimlerin sonucu, doğduğumuz bu dünya da  yaşam amacımızı tamamlamak üzere kendimize özgü yeteneklerimiz DNA'mızda gizli kalmıştır. Gölge iplikçikler içinde gizlenen bu Tanrısal Hediyemizi, hislerimiz yoluyla zihinsel  kontrolle yaşam alanımıza getirebiliriz.

 

Şimdi şöyle bir düşünce egzersizi yapalım. Bugüne kadar yapmış olduğumuz veya şu an yapmakta olduğumuz işlerden haz alıyor muyuz?

 

Kendimize dürüstçe cevap verelim.

Yaptığımız işi sadece geçinmek için mi yoksa kendimizi mutlu hissettiğimiz için mi sürdürüyoruz?

 

Tabii ki çoğumuz yaşamak için çalışıyoruz. Ancak çok az bir kısmımız severek ve mutlu olarak bu işleri yapıyoruz. Mutlu olanlar da kendi cevherlerini bir şekilde keşfetmiş ve cesaretle üzerine gitmiş olanlardır.

 

Ben de çok uzun yıllar ticaretle uğraştım. Ama bir yanım hep mutsuzdu. Evrensel olarak aldığım olumsuz hisler, sürekli yaşam amacımdan saptığımı gösteriyordu. Mutsuzdum ve yeteneklerim konusunda kararsızdım. Gel gör ki bir yanım, sürekli zihnini eğit ve seni ne mutlu ediyor onu bul, diyordu. Sonunda anladım ki ben kendi potansiyel olasılıklarımdan en mükemmel olanını keşfederek diğerlerine de bu yolun varlığını işaret etmem gerekiyordu. İşe ilk olarak, ticaretle uğraşırken bulabildiğim az bir zaman içinde kitap yazmakla başladım. Sürekli araştırdım ve kendi üzerimde zihin çalışmaları yaptım. Evet, ben kendi gizlenmiş yapmam gerekeni bulmuştum. Atalarımdan gelen zihinsel ve bedensel  kodlanmalarımı bir bir değiştirmeye başladım. Bu şartlanmış zihinsel moddan kendi kontrolünü eline almış ve sonsuz olasılıkların içine çekinmeden adımını atabilen bir zihin moduna geçtim. Bu az bir zaman almadı, tabii ki. Tam tamına 38 yıllık bir zaman süreci içinde gelişen bir bilinç değişimi oluştu. Bu değişimi her birimiz yapabiliriz ve YAPMALIYIZ.

 

İlk önce yapmamız gereken, durup önce düne, sonra bugüne bakalım. Bugün dünden farklı değilse yarının nasıl olacağını düşünüyorsunuz?

 

Yazıma yine Üstad Einstein'ın bir sözüyle son vermek istiyorum.

''Hep aynı şeyleri yaparak farklı sonuçlar beklemek ahmaklıktır.'' Einstein

 
http://yesilpinar333.blogspot.com
 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..