Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Zihinsel faaliyetlerimin güçlenmesinde Milliyet Blog'un etkisi

Zihinsel faaliyetlerimin güçlenmesinde Milliyet Blog'un etkisi
 

yazmak zihin faaliyetlerini geliştirir (alıntı)


25.11.2008 tarihinde Sayın Hocam Ünal Şöhret Dirlik beyefendinin teşvikleri ile Milliyet Blog’da yazmaya başladım. Bu bloğun herhangi bir dernek veya siyasi görüşe hizmet vermeyen sosyal paylaşım sitesi olması da tercihimi kuvvetlendirdi. Ayrıca yazarlarının; Toplumsal sorunların çözümlenmesinde, kardeşlik ve arkadaşlık çerçevesinde mesajlar vermeleri, kamuoyuna açık yorum sitesi olması kararımın haklı nedenlerinden. Milliyet Blog sayesinde, birçok arkadaş tanıdım ve dostlar kazandım. Her birisi kendi alanlarında değerli kişiler. Onları tanımak benim için büyük mutluluk. İlk önce sayfama sadece şiir yüklerken, kendimi sürekli yenilemek zorunda olduğumu anladım. Çeşitli konularda yazdığım paylaşımlarıma olumlu ve olumsuz yorumlar aldım. Bana gerek yorum, gerekse mesaj gönderen tüm blog taşlarıma ve Sayın Hocam Ünal Şöhret Dirlik beyefendiye çok teşekkür ediyorum. Yazmak evet yazıp okumak, zihinsel faaliyetlerimin güçlenmesine neden oldu. Yazdıkça daha çok yazmak istiyorum.  Milliyet Bloğa ve tüm yazarlarına minnettarım.

Toplam bloglarım: 527, Toplam yorum: 1193, Mesaj: 37, Şiir. 195, ortalama okunma sayısı. 357, Mizah.43, Türk mutfağı: 11, Anılar: 20, Sağlıklı yaşam: 25, yemek mutfak:52, yöresel yemekler: 17, ben bildiriyorum: 24, güncel:37, gündelik yaşam:10 olmak üzere yazılarım yayınlandı. Blog yöneticilerine ve tüm blog taşlarıma Sağlıklı yaşam ve mutluluklar diliyorum.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 

 

 

   

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..