Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '16

 
Kategori
Okullar
 

Ziller çalıyor

Ziller çalıyor
 

ZİLLER ÇALIYOR


 
Ziller çalmaya başladı.
Okullar açıldı.
Öğrenciler yuvalarına döndü.
Öğretmenler görevine başladı.
Müdürler.
Müdür yardımcıları.
Okulları hazırladılar.
Servisciler...
Kantinciler...
Veliler...
Herkes hazır.
Görevlerini en iyi şekilde yerine getirmek için.
Eğitim.
Öğretim.
Talim.
Terbiye.
Hepsi bir arada.
Geleceğimizin teminatı olan yavrularımız için.
Ne gerekiyorsa yapılacak.
Bütün imkanlar seferber edilecek.
Her birey bir üst öğretim kurumu için hazırlanacak.
Anaokulundakiler ilkokula.
İlk okuldakiler ortaokula.
Orta okuldakiler liseye.
Lisedekiler de üniversiteye.
TEOG.
YGS.
LYS.
KPSS.
Sınavlar birbirini takip edip gidecek.
Sistem böyle.
Herkes sistemin gereklerini yerine getirmeye çalışıyor.
Kurs.
Özel ders.
Gibi çeşitli takviyelerle eksikler tamamlanmaya çalışılacak.
Ve iyi bir sonuç alınmaya çalışılacak.
Vatandaş çocuğuna haklı olarak iyi eğitim aldırmaya çalışıyor.
İmkanı ölçüsünde özel okula gönderen de var.
Devlet okuluna da.
Bu arada eğitim sistemimizde bir yıldız gibi parlayan İmam hatip
orta okullarını ve imam hatip liselerini de göz ardı etmemek gerek.
Göstermiş oldukları performansla kendilerine hayran bırakıyorlar.
Yakın gelecekte çok büyük başarılara da imza atacaklar gibi gözüküyor.
Görünen köy kılavuz istemez.
2016-2017 eğitim-öğretim yılının tüm eğitim camiasına hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah'tan niyaz ederim.
 
Toplam blog
: 21
: 106
Kayıt tarihi
: 14.05.16
 
 

Mehmet Harun TOPAY (Bilim Uzmanı, Kişisel Gelişim Uzmanı, Eğitimci, Araştırmacı, Gazeteci, Yazar)..