Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Ziller kimin için çalıyor?

Ziller kimin için çalıyor?
 

Ziller Kimin İçin Çalıyor ?


OKULLAR AÇILDI 
Ziller kimin için çalıyor ?
 
17 milyon öğrenci ve 1 milyon öğretmen bu sabahtan itibaren okul yolunda.
TEOG uygulaması ile keşmekeş durumda şaşkına dönen aile, öğrenci, öğretmen, okul yöneticiler, servis araçları ve eğitim yöneticileri …
 
Her yıl çıkarılan farklı yönetmeliklerle sil baştan alınan eğitimin giderek laçkalaşması, kalitesizleşmesi.
Önemli bir öğretmen açığının hala giderilmemiş olması.
Atamaların okullar açıldıktan sonra yapılmasından doğan öğretmensiz geçecek dersler.
4+4+4 rezaleti ve beraberinde getirdiği sorunlar.
Ders kitaplarının nitelik ve nicelik yetersizliği.
Deprem bölgesindeki okulların çürük yapıları.
Okulların İmam-Hatipleştirilmsi
Okullarda salgın hale gelen BONZAİ kullanımı (!)
Okul servis araçlarının ve kullanıcılarının yetersizliği.
Özel okulların giderilmeyen sorunları ile veliden alınan fahiş okul parası.
Devlet okullarının özel ve genel sorunları.
Dershaneler sorunu vb…
 
Hükümetin yetersizliği ve farklı amaçlar güttüğü eğitim politikası.
Milli Eğitim Bakanının yetersizliği ve beceriksizliği.
Milli Eğitim merkez ve taşra teşkilatlarındaki özel kadrolaşmalar ve aksayan sistemden doğan zararın öğrenciye yansıması vb…
 
Bu koşullarda açılan okullar ve başlayan eğitim-öğretim yılı için öğrencilerimize ve öğretmenlerimize hangi yüzle “Yeni Öğretim Yılınızda Başarılar dilerim” diyebileceğiz ?
 
Ben diyemiyorum ne yazık ki …
 
Okullar açıldı
Ziller kimin için çalıyor ?
 
 
*muzaffer yıldırım
 
 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..