Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Zillerime basıp kaçıyor o çocuksu hallerin :)

Zillerime basıp kaçıyor o çocuksu hallerin :)
 

Unutamıyor insan hatta deniyor defalarca
Daha da boğuluyor sanki aşkın sonsuzluğunda
Beceremiyor insan terk edip gitmeyi
Kalbinden söküp atmayınca
Zillerime basıp kaçıyor o çocuksu hallerin
Hatta hala doluyor o gün baktığın gözlerim
Zillerime basıp kaçıyor o çocuksu düşlerin
Hatta hala tir tir titriyor o gün tuttuğun ellerim
Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra
Ben vazgeçmem ölüm olsa
Aklıma artık yatsa yatsa senin fikrin varsa yoksa
Bırakmam ki dünya dursa
Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra
Ben vazgeçmem ölüm olsa
Aklıma artık yatsa yatsa senin fikrin varsa yoksa
Bırakmam ki dünya dursa
Zillerime basıp kaçıyor o o çocuksu hallerin
Hatta hala doluyor o gün baktığın gözlerim
Zillerime basıp kaçıyor o çocuksu düşlerin
Hatta hala tir tir titriyor o gün tuttuğun ellerim
Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra
Ben vazgeçmem ölüm olsa....

Mustafa ceceli ne güzel söylemiş bu şarkıyı...

Çok beğendim badaha dinledim, bidaha bidaha bidaha :)

Ben vazgeçmem ölüm olsaaa...

Çooooook güzel yaaaaaaa

Vayyyy aşka bak

Bi biz bulamadık böyle bir aşk

Ahhhh ahhh

Ne diyelim kader kısmeeet

Amaaaaaan ne sorunlu bir insan evladıyım ben yeaa :)

Bak şarkıyı anlatıyodum yine nerelere geldim :)

Ha evet şarkı çok güzel şarkı yaa :)

:) :)

:) :)

:)

 
Toplam blog
: 21
: 819
Kayıt tarihi
: 16.03.12
 
 

Hayatımın beyaz atlı prensini bulamadım. Şu alışveriş siteleri var ya (isim vermiyorum reklam olm..