Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

10 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zina! ''İlişkiler Üzerine Medcezir'ler''

Zina! ''İlişkiler Üzerine Medcezir'ler''
 

Zina! Müjde Ar ve Yılmaz Zafer / Milliyet.com.tr


Zina Haramdır!

Ya Namus?

İçimden geldiği gibi! (!)

Kulak bu ya. Her anlatılanı duyuyor kardeşim. İşte sırf sizin için kulak misafirliği yaptığım bir konuşma anı. Ama ne an!
- Kardeşim ''zina haramdır.''
- Bende her Müslümanın ayrıca uyması gerekir diye duymuştum..
- Evet. Doğru söylüyorsun kardeşim.. Allah kesin bir emirle yasaklamıştır..
- Hem anlıyamıyorum birader, üç beş dakikalık pis bir lezzet için ebedi cehennemi nasıl kabul edebiliyor bu insanlık.. Mantık bunun neresinde?
- Düşünsenize efendiler, siz kendi kız kardeşinizin başkasıyla ve de evlenmeden önce zina yapmasına razı olur musunuz?
- Şey Sabiş abla, bu sorunun cevabını herkes kendi vicdanının sesine sorsun ve sonra da buraya cevap olarak yazsınlar.
- Sevgili delikanlılar, önce ve bence dinimizi bir güzel, yerli yerinde ''adam akıllı'' öğrenelim diyorum! Sonra da aynen yine böyle oturun ve kadının değerini yine böyle, aşağılara düşüren pis işlere kalkışmayın ve hatta hiç tartışmayın! Siz benim bildiğim Müslüman evlatlarısınız.. Şimdi sorsak kendi kendimize, ben Müslüman mıyım diye, ne cevap vereceğiz? Ben diyorum ki eğer bu sorunun cevabı ''Elhamdulillah Müslümanım'' ise ve hala bu tür şeyleri tartışıp savunuyorsak, bizim İslam'la ilgili ciddi bir problemimiz var demektir.

- Valla ablacım, bu benim kendi görüşüm değil, oradan buradan duyduğumdur.. Ben kendi adıma bunları sadece, kendine Müslümanım diyenlere ve İslamın gereğini söylüyorum.. Bunun için de bana kimsenin saldırmamasını rica ediyorum.. Teşekkürler..
- Rana Hanım, buraya kadar konuşulanları, (yazılanları) gerçekten takdir ile karşıladım ve çok hoşuma gitti.. Kesinlikle herkes (kendine göre) sonuna kadar haklı.. Şimdi burada türban üniversitelere girmeli mi diye, bir şey sorulsaydı kıyamet kopardı heralde değil mi efendim? Ama bu tarz şeylerde insanlarımız malesef çok rahat... Çok rahat...
- Sizde kendinize göre rahat ve haklısınız beyefendi.. Böyle sorulara olumlu cevap verenler, cinsel tecrübe kazanılması açısından; annelerini, kız kardeşlerini, halalarını, teyzelerini, ''karı'' olanlarını kendilerine kamulaştırsınlar ve bunu da açık açık ilan etsinler..
- Peki ya sonra efendim?
- Nasıl ki ''Tıp Fakültesine'' kadavra bağışlanıyorsa, aynen toplumumuzun iyiliği ve de cinselliği adına ''hayırına'' bu bahsedilen, arzu edilen ''çağdaş danalarıda'' sokaklarda, caddelerde, meydanlarda görmek ister bu millet. Böylesi mübah değildir de ya nedir?

Bizden acı bir örnekle, yapmış olduğum kulak misafirliğini şimdilik noktalıyorum efendim!

''Sadık Batmaz ifadesinde kuzeni Emine Akkaya ile ilişkisi olduğunu, Emine’nin hamile olduğu ve kendisiyle evlenmek istediğini söylemesi üzerine aralarında çıkan tartışma sonucunda onu elleriyle boğarak öldürdüğünü anlattı. Batmaz ifadesinde, “Emine’nin cesedini yeri kazıp kömürlüğe gömdüm.
Yaklaşık 4 ay kömürlükte kalan ceset kokmaya başladı. Ayrıca bu olay rüyalarıma da giriyordu. Bunun üzerine testere ile cesedi parçaladım. Belirli günlerde cesedin parçalarını sobadan çıkan küllerle karıştırarak poşet içerisine koyup ormanlık alandaki çöplüğe attım' dedi. Kaynak Milliyet

Kardeşim ''zina haramdır'' adamın başına dert ''bela'' olarak geri döner dedik ya!

Hadi gelin önce ''insan gibi'' düşünelim! Biliyor musunuz melekler hiç ''zina'' yapmazlar?

1- Gönül notum: Dinimizi öğrenebilmemiz ve bilmediklerimizin cevaplanması içindir: http://sorusor.diyanet.gov.tr/

2- Gönül notum: Sevgili Gülgün Karaoğlu Hanımefendinin ''NAMUS'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=161343 adı altında, başlatmış olduğu hassas konuya, ufacık bir katkım olursa ne mutlu...

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..