Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Kasım '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
1784
 

Zina!!!

Zina!!!
 

Milliyet.com.tr


Zina haramdır!

Ya namus?

İçinden geldiği gibi! (!)

Kulak bu ya. Her anlatılanı duyuyor kardeşim. İşte sırf sizin için kulak misafirliği yaptığım bir konuşma anı. Ama ne an!

- Kardeşim, ''zina haramdır.''
- Bende her müslümanın ayrıca uyması gerekir diye duymuştum.

- Evet. Doğru söylüyorsun kardeşim.. Allah kesin bir emirle yasaklamıştır.

- Hem anlıyamıyorum birader, üç beş dakikalık pis bir lezzet için, ebedi cehennemi nasıl kabul edebiliyor bu insanlık.. Mantık bunun neresinde?

- Düşünsenize efendiler, siz kendi kız kardeşinizin başkasıyla ve de evlenmeden önce zina yapmasına razı olur musunuz?
 

- Şey Sabiş abla, bu sorunun cevabını herkes kendi vicdanının sesine sorsun ve sonra da buraya cevap olarak yazsınlar.


- Sevgili delikanlılar, önce ve bence dinimizi bir güzel, yerli yerinde ''adam akıllı'' öğrenelim diyorum! Sonra da aynen yine böyle oturun ve kadının değerini yine böyle aşağılara düşüren pis işlere kalkışmayın ve hatta hiç tartışmayın! Siz benim bildiğim müslüman evlatlarısınız.. Şimdi sorsak kendi kendimize, ''ben müslüman mıyım'' diye, ne cevap vereceğiz? Ben diyorum ki eğer bu sorunun cevabı ''Elhamdulillah Müslümanım'' ise ve hala bu tür şeyleri tartışıp savunuyorsak, bizim İslam'la ilgili ciddi bir problemimiz var demektir.

- Valla ablacım, bu benim kendi görüşüm değil, oradan buradan duyduğumdur. Ben kendi adıma bunları sadece, kendine Müslümanım diyenlere ve İslamın gereğini söylüyorum. Bunun için de bana kimsenin saldırmamasını rica ediyorum.. Teşekkürler.

- Rana Hanım, buraya kadar konuşulanları, (yazılanları) gerçekten takdir ile karşıladım ve çok hoşuma gitti. Kesinlikle herkes (kendine göre) sonuna kadar haklı.. Şimdi burada türban üniversitelere girmeli mi diye, bir şey sorulsaydı, kıyamet kopardı. Öyle değil mi efendim? Ama bu tarz şeylerde insanlarımız malesef çok rahat... Çok rahat...
 

- Sizde kendinize göre rahat ve haklısınız beyefendi. Böyle sorulara olumlu cevap verenler, cinsel tecrübe kazanılması açısından; annelerini, kız kardeşlerini, halalarını, teyzelerini, ''karı'' olanlarını kendilerine kamulaştırsınlar ve bunu da açık açık ilan etsinler


- Peki ya sonra efendim?


- Nasıl ki ''tıp fakültelerine'' kadavra bağışlanıyorsa, aynen toplumumuzun iyiliği ve de cinselliği adına yani ''hayırına'' bu bahsedilen, arzu edilen ''çağdaş danalarıda'' sokaklarda, caddelerde, meydanlarda görmek ister bu millet. Böylesi mübah değildir de ya nedir?

Bizden acı bir örnekle, yapmış olduğum kulak misafirliğini şimdilik noktalıyorum efendim!

''Sadık Batmaz ifadesinde kuzeni Emine Akkaya ile ilişkisi olduğunu, Emine’nin hamile olduğu ve kendisiyle evlenmek istediğini söylemesi üzerine aralarında çıkan tartışma sonucunda onu elleriyle boğarak öldürdüğünü anlattı. Batmaz ifadesinde, “Emine’nin cesedini yeri kazıp kömürlüğe gömdüm.
Yaklaşık 4 ay kömürlükte kalan ceset kokmaya başladı. Ayrıca bu olay rüyalarıma da giriyordu. Bunun üzerine testere ile cesedi parçaladım. Belirli günlerde cesedin parçalarını sobadan çıkan küllerle karıştırarak poşet içerisine koyup ormanlık alandaki çöplüğe attım'' dedi. Kaynak Milliyet

Kardeşim ''zina haramdır'' adamın başına dert ve bela olarak geri döner dedik ya!

Hadi gelin önce ''insan gibi'' düşünelim!

Bilmiyorsanız söylüyorum; ''melekler hiç zina yapmazlar?''

Gönül notum: Dinimizi öğrenebilmemiz ve bilmediklerimizin cevaplanması içindir: http://sorusor.diyanet.gov.tr/

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

**

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

20 inci yüz yıldan itibaren gelişen endüstriyel yaşam tarzı şehirlerin büyüyüp kent yaşamının artması ve hızlanmsı, nüfustaki cinsiyet dağılımının değişim içinde olması, insanlarda oluşan beklenti değişikliği her şeyi kökten değişim sürecine sokarken insani yaşamın değerleri, problemleri ve çözümleri ilgili kurum ve otoriteler tarafından hayatın akışına uygun ve toplumun algılayacağı yeniden tanımmlanmadığı sürece ister yasak, ister suç, ister günah deyin karambol devam edecektir. Mesele sorunla birlikte çözümüde tanımlamaktır. Din ergenlikten sonra hemen evlendirin derken, eğitimini tamamlayarak yaşama başlayan erkeklerin yaşı neredeyse 30 ulaşmaktayken ergenlikten 15 yaştan 30 yaşına kadar geçen süredeki yaşam biçimine de yeni bir yorum getirmek gerekmez mi? Çok boyutlu konsültasyon gerektiren bir konu. Selamlar...

Kadri KANPAK 
 24.11.2011 9:20
 

ülkemizde yaşayan yetişkin her on kişiden birisi hiç düşünmeden adam öldürür. Yani bu ülkede dört milyon namus katili vardır. Namus kanlı bir kılıçtır. Gelenin karnına sokarsın, gidenin boynunu koparırsın. Çünkü namus sorgulanamaz, konuşulamaz, araştırılamaz hatta yazılamaz. Bunun anlamı siz ona hiçbir şey yapamazsanız ama o size her şeyi yapabilir demektir. Namus işte tam da böyle, sanki din gibi bir şeydir.

Kerim Korkut 
 24.11.2011 7:28
 

Namusu sadece öven yazılar vardır. Belki de bu namusun sorgulandığı ilkyazıdır. Namus insanlık için bir beladır. Her korunmuş namuslu bir hayatın ardında, yok olmuş başka bir hayat vardır. Namusluların alnındaki ar perdesi yok olan hayatların kanından, gözyaşından oluşmuştur.

Kerim Korkut 
 24.11.2011 7:26
 

Hem namuslu hem de barış içinde olamazsınız. Aslında namus konusunda sorun tam namuslu ve tam namussuz insanlardadır. Bu ikisini de yok etmek gerekir. Tam namuslu insan son derece tehlikelidir. Sizi öldürebilir. Tam namussuz insan da şerefinizi ayaklar altına alabilir. İnsan yapabildiği kadar namuslu olmalıdır. Upuzun yaşamınız boyunca bazen mecburen, bilmeyerek ya da nefsinize duygularınıza engel olamadan namussuzluk sayılacak olayların içinde olabilirsiniz. Kutsal kitaplar ne der bilmiyorum ama ben insan yüreğimle diyorum ki bütün bunlara rağmen Allahın huzuruna gönül rahatlığıyla çıkabilirsiniz. İnsan ömrü boyunca birisine yanlış bakışım kayar diye yüzünü, gözlerini belki başka yerini saklayarak yaşayabilir mi? Feriştahıyla tartışırım. Biz de okuyoruz. Ayetlerde özetlenen şudur: Allah, kullarına namussuz bir hayat yaşamayın demektedir. Yani bütün olarak namussuzluğu esas alan bir hayatı seçmeyin denilmektedir.

Kerim Korkut 
 24.11.2011 7:26
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1988
Toplam yorum
: 5389
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4897
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster