Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Zindan

Yok istemem.

Kalma yanımda.

Git…

Zindan olur bu virane kalbim sana.

Ama delik deşik bir zindan…

Kaçmak için çok küçük tüneller,

Kalmak için çok büyük yaralar,

Bu yaralar ikimizi de hırpalar.

Elbet ihaneti de sarmalar.

Ama unutturmaz, hep geçmişi kurcalar.

Bu zindan bir yuva olmaz sana

Git…

İstemem, kalma yanımda.

Neye dokunsam kursağımda kalıyor.

Oysaki inanmıştım, dinlemiştim masallarını.

Elde kalanlar yalanlar, hesaplar, bilmem neler neler…

Hevesimi alamadım ben bu aşktan.

Yabancıydım dudaklarına ilk zamanlar.

Sonra yakınlaştık.

Aşk yaptık.

Çok benzedik, bir olduk...

Anladım, gördüm ihaneti.

Elde kalanlar zindanlar…

Git…

Kurtar beni zindanından.

5 Ocak, 2014, Lucca

 
Toplam blog
: 10
: 365
Kayıt tarihi
: 20.02.13
 
 

Acı çekmeyen acı çektirir... ..