Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Zindelik için

Zindelik için
 

Telefonun alarmı saatin 7.30 olduğunu haber vermek için adeta beynimin içnde bir tünel kazıyordu… 10 dakika için alarmı ertelediğim telefon bu sefer beni uyandırmaya kararlı gibi görünüyordu. Sürünerek kalktığım yatağımdan lavaboya gittiğimde şiş gözlerime bakmamaya çalıştım.

Erken kalkmalıydım. Bu sefer iş için değildi ama işe kalkmak kadar zordu. Olsun, yürüyüş için havanın serinliğini kaçırmamam gerekiyordu…Ruhumu ve bedenimi bu sayede bütünleştirecek, zihnimin karmaşasından kurtulabilecektim. Bir de umarım kilolarımdan tabi ki.. Ama bu kilolar da zihnimin karışıklığını ya da açlığını bastırmak için gelip yapışmamışlar mıydı vücuduma..

Deniz kenarında ağaçların arasında başladığım 6 km.lik yürüyüş yarı uyanık bir halde başarıyla tamamlandı.. Eve geldiğimde yorgunluktan ölüyordum. Ama uyuyamazdım.. Daha lahana kaynatacaktım…Detoks amaçlı lahana kürüne başlıyorum bu hafta. Hergün taze lahana suyu kaynatmak biraz yorucu olacak ama, olsun insanın kendine vakit ayırması lazım değil mi?..

Bugün ekmeği bile evde yapacağım. Katkı maddelerinden uzak bir beslenme tarzı zinde bir beden ve ruh için gerekli..

Ardından yoga seansım var. Yeni aldığım CD 70 dakikalıkmış.. 70 dak sonunda yapmaya çalıştığım akrobatik hareketler belimde biraz ağrı oluştursa da, kim takar.. Ulaşacağım zinde beden ve ruhun hayali yeter..

Yüz maskesi, vücut bakımı ve ışık meditasyonu derken akşam olmuş bile…

Çok yorgunum çok… Öylesine yorgunum ki, zihnimin beni yiyip bitiren sesini bile duyamıyorum..

 
Toplam blog
: 26
: 869
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Sadece YAZIYORUM.... ..