Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '19

 
Kategori
Tarım / Hayvancılık
 

Ziraat

ZİRAAT : Ekip biçme. Tohum saçma. Çiftçilik. Harmanlama. Tarım.

Bitkisel ve hayvansal ürünlerin üretilmesi, kalite ve verimliliğinin yükseltilmesi, uygun koşullarda saklanması, işlenip değerlendirilmesi ve pazarlanmasını içeren bilim dalı. (Google sözlük)

Ziraat = Bilim.

Üretim, depolama, sanayi ve pazarlama.

Yüzümüzü buruşturduğumuz GÜBRE bile ziraat sektöründe eşsiz önem ve değer kazanmaktadır.

Her biri ayrı birer çalışma alanı. Farklı uzmanlık alanları. Ve İlişkin çalışanları.

En Öncelikli İhtiyaç Kalemi, kuşkusuz GIDA dır.

Olmazsa olmazımızdır.

Ziraat, gıda sektörü, devasa bir alandır. Üretici ile tüketici arasındaki işlevler dikkate alındığında, hemen hemen katkısı olmayan birey yoktur.

Türkiye gibi toprakları son derece VERİMLİ bir ülke, sadece ziraat ile kalkınabilme potansiyeline sahiptir.

Bu derece, son derece önemli olan bu bilimin, istihdam, kalkınma ve tabiiki, yaşam mecburiyeti olan ŞEYİN, çok şeyin..

Anlamıyorum, anlayamıyorum.

Ya ben çok abartılı önemsiyorum, ya da ilgili, yetkili, bilgili, sorumlu kişi ve kurumların, VARDIR BİR BİLDİKLERİ..

Kafam bayağı bi çok çalışır. Fayda ve Çözüm Odaklı bir kişiliğim.

Ya da böyle olduğuma dair kendimi ikna ediyorum.

Aksi olsaydı, cennetten bir parça olan bu güzel ülkem bu derece ATIL kalmazdı.

Hayırlısı..

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..