Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

11 Şubat '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zirve (Gönüllerdeki zirvedeyim)

Zirve (Gönüllerdeki zirvedeyim)
 

Dün çok zarif bir hanımefendi Tunzala Nesirova, yazmış,
"Zirveden sonrası boşluktur hep öyle kalın," diye...
Bayıldım bugün bu güzel temenniyi sizlerle paylaşmak istedim.
Önce Tunzala hanımefendiye sonsuz teşekkürler ediyorum. Dostların yüreğinde "zirve" de olmak benim için büyük onurdur.
Aslında hepimiz "zirve" deyiz ama farkında değiliz. Dostça sevgiyle saygıyla çok şeyler paylaşıyoruz bundan daha güzel daha anlamı hatta insanlık tarihine baktığınızda bundan daha zirvede olan bir şey var mı?
Paylaşmak sevmek sevilmek saygı duymak saygı görmek...Mucizevi duygular...
Elbette istisnalar kaideyi bozmaz, duymayanlar sevmeyenler de vardır ama olsun, bir kamyon elma içinde bir adet çürük elmayı aramanın anlamı da yok zaten...
Tabi zirve deyince aklımıza hep tepemizdekiler geldiği için yadırgıyoruz ilk kullandığımız cümle ise "estağfurullah" oluyor...
Zirvedekiler, elbette kendi elleriyle yapıyorlar, kendilerinden nefret ettirecek kadar sorumsuzca davranıyorlar, aldıkları kararlar konuşmaları davranışları ve ne yazık ki önümüze koydukları projeleri inandırıcı değil...
Hemen her yerde inandırıcılıklarını yitirdiler, kuşkuların olduğu acabalı soruların bolca yer bulduğu yerde "inandırıcılık" kalmıyor tabi...
Bence sosyal paylaşım sitelerinde kendilerine bir yer bulsalar da halkın insanların ne kadar içten samimi olduklarını bir görebilseler de tamamen kirlenen siyasete doğru yön verip temizliğine inandırabilseler...
Örneğin "zirve" çok tatlı geliyor, oysa siyasette de sporda da sanatta da en doğru eylem "zirvede" bırakabilmektir ancak oturana yeri o kadar tatlı geliyor ki kakmayı bilmiyorlar.
Önlerine yem gibi yeni makamlar sunuluyor "yeter" başkaları da bu ülkenin halkı vatandaşı onlarda en az benim kadar akıllı benim kadar ülke sevdalısı insan diyemiyorlar...
Neyse siyasetin ahtapot gibi saran pis kollarına girmeden "zirve" de sevgi yüklü bir olarak sevgi ve saygılar sunuyorum.
Bu arada pis siyaset diyorum sakın kimse alınmasın, bu işi yapan emeğini ortaya yüreklice koyan ama ister sevin ister sevmeyin ülkeye hizmet için ortaya çıkan herkesi yürekten kutluyorum bilesiniz...

Hoşça ama daima sağlık ve mutlulukla kalınız efendim...

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..