Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Zıtlıkların başkaldırısı

Zıtlıkların başkaldırısı
 

Zıt kutuplar birbirini çeker derler.
Zaten bu zıtlıktan doğmaz mı elektiriklenmeler.
O zıtlıklar değil midir farkları, hayatta yeni tadları keşfetmemizi sağlayan,
Değil midir ki o zıtlıklar, senin "hayır"larını değişilmez evetlere dönüştürebilecek sihre sahip olan ...

İşte bende 6 yıl sonra o zıt kayaya çarptım tam kafadan.
Yılların verdiği tecrübe uçup gitmiş , önceleri taktığım emniyet kemerim buhar olmuştu bir anda.
Başlarda sendeler gibiydim, neye çarptığımı,
niye çarptığımı
anlamaya çalışıyordum ...

Çarpmanın etkisi nedir daha kavrayamadan
Olası artçılara ve iç kanamalara önlem için derinlere inmeye uğraştım
İndikçe farkettim ki,
Daha önce inseymişim bırakın o kayaya çarpmayı ulaşamadan batıklara teslim olurmuşum.

Mutlu muyum derseniz evetim yalan olur
Mutlu muyum derseniz hayırım da yalan olur...

Eğer ki bir şeyi gerçekten istiyorsanız,
Ona iyice inanmalı ve sonuna kadar sarılmalısınız.
Bu bir iş veya ders olsa başarı ufuktadır AMA
İşin içinde size zıt bir ruhla mücadele varsa batıklara teslim olmamak bile başarıdır.

Başarı dedim di mi?
Saçma !
Çarpmanın etkisiyle tek noktada toplanmış duygular tüm bedenimi sarıverdi
Ama ulaşması gereken diğer ruha kendini geçiremedi.

Ne güzel olurdu değil mi ucundan birşeyler geçseydi.
Belki oda benim kadar olmasa da narin bir kayaya çarpar,
Sonrasında yavaş yavaş zıtlıklar birbirine yumak olur
İki zıt ruh birbirini tamamlayarak yolunu bulurdu

Mutlu muyum derseniz evetim yalan olur
Mutlu muyum derseniz hayırım da yalan olur ...

 
Toplam blog
: 22
: 870
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Nişantaşı Işık Lisesi, Yıldız Teknik Üni. Matematik Muh. ve İstanbul Bilgi Üni. MBA eğitim hayatımı ..