Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Zöhre Hanıma istinaden

Merhaba Zöhre Hanım,

Biliyorum bana Necati'nin davranışlarından ötürü kızdınız. Oysa biliyorsunuz ki kendisi bir Roman karakteri olup bu toplumu yansıtmak da hatasız davranması kadar doğal bir kararım olamaz.

Size katılmıyorum, Necati evlendiketen sonra kesinlikle mutlu olacaktır. Zamanla ilgi, sevgi ve şevkatle normal bir adam olacaktır. Tıpkı bizim becerdiğimiz gibi...

Daha evvelden de belirttiğim üzere Aslı karakteri gerçektir. İsmi farklı da olsa!!! Ve ben Necati gibi Aslı'nın tuzağına hiç düşmedim. Ancak Necati'yi de kınamıyorum. Herkes kendi bacağından asılır.

Siz benim en değerli okurumsunuz. Bu yolda başından beridir benimle birliktesiniz. Size ayrıca teşekkür etmek isterim bu vesileyle!

Cinsellik hala bizim için ciddi bir tabudur. Evet bugün fazlasıyla liberalleşmiştir ama doğrusu da bu değil ki. Bu konuyu ilerleyen dönemlerde daha ciddi ve hatta bilimsel olarak irdelemeye çalışacağım. Ancak özetle söylemem gerekirse ayıp değildir; ne konuşması, ne de yapması (tabi becerebilene). Bugün Duygu Asena'nın yaptıklarını daha net anlayabiliyorum. Ruhu şaad olsun...

Türkiye'de en zor şey tabi ki de kadın olmaktır. Hem kız, hem kadın, hem de anne olmak ve de biz erkeklerin dünyasında, Türkiye'de! Çelişkisiz ne mümkün!!! Bu konuda yazmam gereken sosyolojik bir kitap bile var!!!

Şunu söyleyebilirim ki evrensel medeniyet kadının konumundan geçer. Kadın ne kadar çok kendinleşebilirse toplum o kadar düzgün, ifadesi özgür ve sevgi dolu olur.

Çünkü sizler kızdıkça toplum da kızar!

Sizler ağlarsanız toplum da ağlar!

Sizler sakin ve sevecen olursanız, toplum da olur!!!

Yalnız anne olmanız yeterli ve kafi bir şart değildir. Karakteri bütün bir anne olmanız fark yaratır...

Umarım beni anlıyorsunuzdur....

Saygılarımla,

ANIL...

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..