Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Zonguldak'a sitem

Zonguldak'a sitem
 

hükümet binası


En güzel şiirleri senin için yazdım ben
Bir kez dönüp de bana gitme dedin mi ki sen
Bari sevildiğini geç kalmadan öğrensen
Ne sevdiğin anladı nede sevmediklerin.

Kuytu köşelerinde kaç kereler ağladım.
Giden yolcularına nice umut bağladım
Dilsiz kalışlarında yüreğimi dağladım.
Ne güldüğün anladı nede gülmediklerin.

Unutmazsın bilirim senden ayrılanları
Silersin defterinden vefasız olanları
Pişman etme ne olur seninle kalanları
Ne verdiğin anladı nede vermediklerin.

Doğdum büyüdüm sende her şeye şahidimsin
Ölüler diyarının taşlarında kimsemsin
Borçların hesabında ödenmeyen vademsin
Ne sildiğin anladı nede silmediklerin.

Bedava güzelliğin orta yere dökülmüş
Yiyip bitirmek için akbabalar üşüşmüş
Umutlu yarınların bilmeceye dönüşmüş.
Ne bildiğin anladı nede bilmediklerin..

Yer altında terliyor rütbesiz askerlerin
Kimliğini kaybetmiş yüzünde çizgilerin
Kalana dar geliyor gidene bol yenlerin
Ne giydiğin anladı nede giymediklerin.

Yüz yaşında fenerin bıkmadan ışıldıyor
Sen hala uykudasın gücün dağlar aşıyor
Kömür aşığı toprak ellerine bakıyor
Ne seçtiğin anladı nede seçmediklerin.

16.Haziran.2008

GÜLDEN IŞIK

Not:18-22 Haziran arasında Zonguldak ta festival var.. Bir çay içmeye BEKLERİZ .

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..