Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '07

 
Kategori
Kentleşme
 

Zonguldak duman içinde

Zonguldak duman içinde
 

Bu gün hava günlük güneşlikti Zonguldak'ta. Buna rağmen;

Çarşıya doğru yürüyüş yaparken baktım da, bacalardan çıkan kömür dumanların yüzünden sis varmışcasına karşı tepeler görünmüyordu.

Sebep; Filitresiz yanan bacalar ve kaçak kömür tüketiminin artması bence.

Peki sonu ne olacak?

Ne mi olacak?

Kimbilir?

Birileri de bunu dert ederse belki bir şeyler olur!

Çocukluğumda, hatırlıyorumda yazdan yaza, bayramdan bayrama perdeleri söker yıkardık.

Şimdi nerdeeeeeee...

Perdelere acımasak her hafta yıkanmak istiyor..

Camın dışı her gün sil,bez simsiyah..

Camdan perdeden falan geçtim, hava kirliliğinin kışın had safhada olması Zonguldağımı üzüyor.

Bacası tüten fabrika yok bir şey yok!

Sadece özgürce tüten bacalar kirletiyor onu.

Çok sevdiğim bu yerden bazen bu yüzden gitmek istiyorum.

Hoş, yazın da sahillerdeki çöp deryası canımı sıkıyor ya...! O da başka bir dert!

Niye bizi besleyen, yaşatan, eğlendiren

bu dünyaya bu kadar acımasız davranıyoruz..?

Anlamıyorum!

Böyle giderse...

Kendi sonumuzu hazırlıyoruz!

Bunu biliyorum.

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..