Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Zonguldak seni gittikçe kaybediyorum

Zonguldak seni gittikçe kaybediyorum
 

Zonguldak


Zonguldak,
seni gittikçe kaybediyorum bulmak istediklerimin içinde...
gittikçe uzaklaşıyor yakınlaşmasını istediğim özlemlerim...
hiç mi hevesin kalmadı?
hiç mi konuşmak istemiyor suskunluğun ki, kıyılarına sereserpe uzanamaz olmuş anıların..
yüzünü tırmalar olmuş bahçelerinde oynayan çocukların

Zonguldak,
hani nerde alnının tam ortasında ışıldayan emeklerin..!
yere bastı mı titreten kara lastikli çizmelerin çamura mı saplandı..!
kim ayırmış o kenetli ellerini !
gittikçe çoğalıyor cevaplarını veremediğin soruların.

Zonguldak,
az çok bilirim; hayal kurduğun günlerini..
yamaçlarında salınan rengarenk giysilerinin güzelliğini..
sokaklarında caka satarak tükettiğin nefeslerini de, bilirim..
bildiğimden olsa gerek,
görüyorum ki, hapiste; firar etmesini istediğim duyguların..

Gülden Işık
24.Ekim.2011
ZONGULDAK

http://www.dailymotion.com/video/xlxlfh_zonguldak-seni-gittikce-kaybediyorum_creation

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..