Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Zonguldak seni seviyorum

Zonguldak seni seviyorum
 

foto:gülden ışık/Zonguldak Limanı


aldırma sakın!
sana dil uzatmalarıma.
ikide bir...
saçlarını yolup,
kapı önüne bırakmalarıma.

biliyorum ki gidersem;
seni özleyeceğim.
gittiğim yerlerde de
''ah! Zonguldak ''
nefesleri çekeceğim.

kayıkçı kavgası bizimkisi;
sen beni duymuyorsun
bende seni...
ne yapayım!
ilk gözağrım halini özlüyorum!
yiten emeklerin vebalini
gelip senin sırtına yüklüyorum.
bakma sen benim isyanıma
hayal kırıklığıma...
sırf, yeşil,mavi hatrına
Zonguldak... seni seviyorum!

18 Ekim.2012

Gülden Işık

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..