Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Zor Akşamlar

Zor Akşamlar. Yine akşam oldu. Şairin ifadesiyle hangi kapıyı çalsam karşımda yalnızlığın hınzır uğultusu. Başka bir şair ben nereye gidersem yalnızlığın başkenti orasıdır. Korana salgını tehlikesi nedeniyle gönüllü karantinadayız. Bir zorunluluğunuz yoksa dışarı çıkmayın. Çıkarsanız da gerekli önlemleri alın. Sokağa çıkma yasağı tuzaktır. Bu günlerde sokağa çıkma yasağı dillendiriliyor. Bu sağlam bir tuzaktır. Yani bizi ille ’de zorla mı içeri sokacaklar. Zemin oluşturma çabalarını görüyoruz ve aman bu tuzağa  düşmeyin deriz. Muhasebe. Bu günlerde yalnızız zaten ben inzivayı özlemiştim. Ne telden arayan var nede gelip giden. Benim için bir staj niteliğinde olacak. Zor ama olacak eş çoluk çocuk ve yakınım yok artık her şeyi akışına bıraktım ilgi ihtiyaç ve beklentilerimi yüksek tutmuyorum. Konuşma ihtiyacı. İnsan bazen konuşmak sohbet etmek istiyor. Gönüllü karantinada olmasak sohbet konferans sohbet gibi farklı ortamlara giderdim. Şimdi sosyal medyada takılıyorum. pol ve virjini. Dünya klasiklerinden pol ve virjini okumuştum. Gemi batıyor virjinin elbiselerini çıkarsa boğulmayacak oysa elbiselerini çıkarmıyor ve boğularak ölüyor. virjinlerin sayısı artsın. Aşacağız. Ben ülkeme halkımıza ve yöneticilerimize güveniyorum. El birliğiyle bu beladan kurtulacağız lütfen kara propagandalara itibar etmeyelim. Ülkemize ve insanımıza güvenelim. Geçenlerde agos gazetesinin açık radyodaki programını dinledim. Ermenistan’dan katılan gazeteci Ülkesi olağanüstü ilan ettiği halde ülkesini eleştiren tek kelime etmedi. Siyaset yapabilirsiniz evet olmalı da ülke karşıtlığıyla Siyaseti birbirinden ayırmak gerekir. Şiir sevgi aşk ve bilumum tüm güzellikler sizinle olsun.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..