Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

Zor anınızda polisler

Öncelikle tüm polislerimizin gününü kutlarım. Ahrete irtihal edenlere Allahtan rahmet niyaz ederim. Kısaca polisimizin çocukluk yıllarımda ki, anlatımlardan oluşan düşüncelerimle başlamak isterim.

Çocukluğumda araba sayısı bu kadar yoktu. Arabaları olan kişileri zengin düşünürdük. Kornalar o zamanlar epey havalıydı. Yetiştiğim kasabada ise kamyonculuk çok gözdeydi. Birçok çocukluk arkadaşım muavinlik yapmıştır.

İşte araba sahiplerinin muhabbetlerini dinlerken beynimize polis imajı kazınıyordu. Anlatıcı yolda polisler karşıladılar. Dur dudular, tabi ki niçin durdur dular, çorba parası için diye anlatırlardı. Bizde kaçın kurasıyız evrakla üç beş kuruş sıkıştırdık derlerdi.

Şükür bu anlatılanlara hiç mi, hiç tanık olmadım. Kontrollerde, yoklamalarda öyle gayri kanuni talebi ne ima eden oldu, ne de sözlü talepte oldular. Gayet kibar nazik davrandılar. İtici davranan polis görmedim.

Asıl konumuz 14 Mart günü yaşadıklarımı anlatmaktır. O gün sabahtan itibaren kar yağmaktaydı. Bizde Denizli yoluna çıkmak için plan yapmıştık. Önce yol güvenliği için denizli merkez trafik şube müdürlüğünü aradım.

Sabahın saat 07.00 siydi. Telefonda ki polisimiz o kadar güzel anlattı ki, merkezde yağmur var fakat cankurtaran bölgesinde yoğun kar yağışı var dedi. Sizi Serinhisar trafik şubesine yönlendireyim dedi. Aradım onlarda aynı kibarlıkla gezici trafik şubeye yönlendirirsem net cevap alırsınız dedi.

Telefonu kaydettim. Aradım maalesef araç göndermiyoruz dediler.

İki saat sonra tekrardan yoldaki trafik şubeyi aradım. Yol açıldı sorun yok dediler. Rahat gidersiniz diye de ilave bilgi verdiler. Yola çıktık. Denizli girişinde ise istenmeyen kaza meydana geldi.

Önce kaza anında yardımcı olan kişilere teşekkür ederim.

Sonra polisimiz geldi. Geçmiş olsun dediler hepsi teker teker. Sonra kibarca o anı sordular. Görevlerini yapmaya başladılar. Dubaları uygun şekilde yerleştirdiler.

Trafik sorumluları gelince çekici durumunu sordular. İletişim kurulduğunu söyledik. Hızlandırmak amacıyla bir kez de trafik sorumlusu polisimiz aradı.  Ellerinden gelen yardımı yaptılar.

Asil polislerimizle gurur duydum. Ne ben onları, ne de onlar beni tanıyorlar.

Ona farklı buna farklı diyemeyeceğimizi anlatmak istiyorum.

Resmi işlemlerde ise takınılan yerlerde yol gösterdiler. Polis gününde yanlarında olmak isterdim. İnanıyorum ki ülkemizin tüm emniyet mensupları aynı bilinçtedirler.

Özellikle Denizli girişinde 14 Mart kazamız esnasında o bölgede görevli olan polislerimizin insani, resmi, iletişim düzeyi en üst seviyedeki görev anlayışlarından dolayı kutluyorum. Sabırlılıklarına gıpta ettim.

Ayrıca merkezden bilgi veren görevlilerimize de candan teşekkürler. Gerçekten inanıyorum ki, eski o büyüklerin anlattıkları polislerimiz yok.

Ben hiçbir şekilde olumsuzlukla karşılaşmadım.

İlçemizdeki emniyet mensuplarımızda aynı duyarlılıklarla hizmet sunuyorlar.

Daireye gittiğimde güler yüzle, tatlı dille karşılıyorlar. Gözlemliyorum her vatandaşımıza aynı tavrı sergiliyorlar.

Tüm polislerimizin polis günlerini kutlarım. 14 Mart günü yardımcı olan polislerimizin günün özellikle tebrik ediyorum.

 
Toplam blog
: 375
: 678
Kayıt tarihi
: 12.07.08
 
 

Mehmet Şener 1964 doğumluyum, Burdur-Gölhisar'da yaşıyorum. Doğum yerim Burdur/Atınyayla . Lisans..