Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '11

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Zor Günler !..

Zor Günler !..
 

Hayat insana her zaman adil davranmıyor; bununla ilgili yazdığım bir şiiri paylaşmak istiyorum:

 

Bazıları elinde çift okeyle gelirler bu  dünyaya

Bense doğduğumdan beri per yapmaya uğraşıyorum hala

Onlar beslenirken hergün yağla sütle balla

Bir dilim  kuru ekmek bizim gibilere fazla

 

Yalnızca nefes alıp vermek yaşamak mıdır sence

bir bitkiden ne farkım var, eğer cevabın evetse

içime atıyorum gözyaşlarımı, kimse görmesin diye

ciğerlerim su topladı, inan sırf  bu sebeple

 

Neden çok acı çekiyoruz, biliyor musun bu hayatta

Asıl cehennem bu dünya, ölünce kavuşacağız huzura

 

 

“İyikilerin keşkelerinden fazlaysa” derdi babam

“Kardasın demektir ki mutlu olmalısın o zaman”

Hep keşke hep keşke dedim durdum ömrümce

Bu kadar çok zarara, dayanır mı bu bünye

 

İsyan etmiyorum hiç birşeye, vardır elbet sebebi

Kimseyi suçlamıyorum, yok bunun müsebbibi

Hayat dediğin bir sınav, kazanmakda var kaybetmekde

Vizeler bu dünyada finaller  ahirette

 

Neden çok acı çekiyoruz, biliyor musun bu hayatta

Asıl cehennem bu dünya, ölünce kavuşacağız huzura

 
Toplam blog
: 2
: 2638
Kayıt tarihi
: 04.05.11
 
 

Finans sektöründe çalşıyorum, gezmek, sinema, okumak ve müzik, çalışmamın dışıdnda vaktimi değerlend..