Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '18

 
Kategori
Şiir
 

Zor Günler

Zor Günler
 

Kalbim dünden telaşlı
Derdim dağ kadar bugün.
Rüzgârın gözü yaşlı
Başım boran, kar bugün.

Çoğalan umacılar
Hız kesmeyen acılar
Bağımda yağmacılar
Bahçem tarumar bugün!

Dört yanım kahpe pusu
Canda ölüm uykusu
Çağlayan us, yüzde su
Bendine zarar bugün!

Çakal, sırtlan ürüyor
Gün günü öldürüyor
Kahpe devran sürüyor
Zaman canavar bugün.

Sıkıştıran nefesim
Sızlayan vicdan sesim
İşbu göğüs kafesim
Yüreğime dar bugün!

Dalkavuklar halayda
Gariplik bu dolayda
Gün eğriye kolay da
Doğrulara kor bugün!

İçimde bir iç savaş
Kül oldum yavaş yavaş
Çilelerim arkadaş
Hasret bana yâr bugün.

Kalelerim satılmış
Bedenim kuşatılmış
Postum yere atılmış
Maziyi arar bugün.

Düşünürüm de bazı
Ruhumdaki enkazı
Ha yobaz ha papazı
Arlılara ar bugün!

Ne olur ki tavana
Yükü yükler tabana
Öksüze, garibana
Yaşam zor mu zor bugün!


Hayat deniz ben nehir
Umut ye’se panzehir
Hâlâ yarına dair
Ki, umudum var bugün.

05.10.2018

Salih ERDEM

 
Toplam blog
: 153
: 88
Kayıt tarihi
: 26.11.13
 
 

Öyle bir yanmalısın ki; önce çehren, sonra çevren aydınlanmalı. Acıpayam / Denizli ..