Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Zor inan çok zor

Zor inan çok zor
 

Kalbimle küsüm artık...


3. sensiz haftasonum. Duygular karmaşık. Artık yemek yiyebiliyorum. Artık gülebiliyorum. Aşk şarkıları o kadar da koymuyor artık. Beraber yürüdüğümüz yollar acıtmıyor. Beraber yattığımız yatak hala boş. Herşey normale dönüyor gibi. Birtek kalbime laf geçiremiyorum. İnat etti unutmuyor.

Duyuyorum seni içeride bağırıyorsun. Çığlıklar atıyorsun. Sen artık bende can çekişiyorsun. Bir yandan sende ritmimi bozuyorsun. Ekg, eko, eforlu derken bir de anjio çıkacak bu gidişle. Doktor diyor senin bir derdin mi var?
Yok diyorum. Hiç dert olarak görmedim ki seni. Bakalım 4. sensiz haftasonum nasıl geçecek. Sen çıkarsan bu kalpten başka kiracı alacağım. Depozitonu geri vermeden atacağım seni.

Senin için akıttığım gözyaşlarım,
Cehennemde boynuna dolanan alevler olacak.
Sonra yavaş yavaş kalbine akacak.
Her alev değdiğinde o yüreğine,
Güzel bir anımız gözünün önüne gelecek.
Alevi her hissettiğinde içinde,
Hep Yanı başına bakacaksın.
Ben de yanarken orda,
Göz göze geleceğiz.
Ağlayacaksın...
Soracaklar sana niye burdasın?
Diyeceksin ki bilmiyorum.
Soracaklar bana sen niye burdasın?
Sana bakacağım.
Ve diyeceğim ki
Ben seni ne zaman yalnız bıraktım?
Beni yine yakmaya devam edecekler.
Sen yine arkanı dönüp gideceksin...
Yolun açık olsun!!!!

 
Toplam blog
: 3
: 1340
Kayıt tarihi
: 21.08.08
 
 

Marmara Üniversitesi mezunuyum. Futbol, müzik dinlemek ve sinemaya gitmekten hoşlanırım...