Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Zor kadın

Zor kadın
 

Bak dinle! Duyuyormusun Sertabın sözlerini sende? Yeterki yüreğinle iste. Duyarsın bütün sözlerini.


Zor kadın 

Saat 00.45... Yine gram uyku yok gözlerimde... Yine Sertabım şarkı söylemekte... Hangi Sertabım mı? Sertap Erener tabi ki canım... Şarkı da, o da tabi ki zor kadın... 

Hani herkes kendi ruh arkadaşını arayıp durur ya şu sonsuz uzay boşluğunda... Hani bazen uzaktan, taaaa ötelerden sesi gelirmiş gibi olur ya kulağımıza... Sertap, tuhaf bir şekilde o kadının sesiymiş gibi gelir bazen sakin, bazen deli yüreğime... 

Evet, evet o kadın... Hani o varolduğunu bildiğim; ama yerini bulup, bi türlü çözemediğim... 

Bazen durup dururken kadınım, kadınlarım resmi geçit töreni düzenler gözlerimin önünden... 

Kiminin gülüşünü sevdim ben... Kiminin şefkatini... Kiminin hırçın yüreğini... Kiminin hiçbir şeyi umursamaz serseriliğini... Kiminin öperken rengini değiştirdiğim dudaklarını... Kiminin dokunmya bile kıyamadığım ipeksi tenini... Kiminin tenin kokusunu... Kiminin yüreğime işleyen tutkusunu... Kimi ateşiyle yaktı bedenimi... Kimi zerre umursamadı ona delirmişliğimi... 

Galiba hepsini sevdim ben... Biraz ondan, biraz bundan... Bazen anlayan, bazen sorgulayan... Ama en temel kuralıma uyup, kendi olan ey kadınlarım! Sevgili kadınlarım! Sevdiğim kadınlarım! Duyun sesimi. Görün uyku girmez gözlerimi. Siz de beni hatırlayın bazı zaman, bir an olsa bile. Olur değil mi? 

Sevdim sizi ben; sözcüklere dökmesem de çoğu zaman...Zor olan belki de oydu benim için. " Seni seviyorum" gibi yavan bir cümle kurmaktansa; dokunuşuma, öpüşüme, arayıp soruşuma bakarak anla beni istedim bi çok zaman. Çünkü ben söylenen yerine yapılana bakarım çoğu zaman. 

Zaten siz de beni anladınız değil mi zor kadınlarım? Çünkü biliyorum ki, siz de sevmezdiniz salya sümük sevgi gösterilerini; içi boş aşk nağmelerini... 

Evet biliyorum ben zor kadınım; zor kadınlarım... Ben seni sen; sen beni ben olduğum için sevdin. Severken de, beklerken de, giderken de, istemesen de; dimdikti senin de başın... Sen de gözyaşlarını içine, taaa yüreğine akıttın. 

Eeee, dile kolay... Sen ne de olsa zor kadındın... Hayatın da adamın da zor olanına hem aşık, hem alışıktın. Tıpkı benim de senin gibi kadınlara alıştığım gibi... Ve sen de biliyorsun ki; yer, mekan, zaman değil zor olan bizim için... İstediğin her zaman yanında olamamak sevdiğin adamın ya da kadının... Çünkü sen ya da ben hiç farketmez canım. Belki yanlız, belki başka bir adamın kadınısın. Tıpkı benim de başka kadının olduğum gibi... 

Yoksa koyar mı bana sensizlik? Koyar mı sana bensizlik? Serde ne de olsa delikanlılık var. Nasıl olsa her derdin bir devası, her hastalığın bir ilacı var. Unutmak deva olmasa da derdimize. Uyutmak iyi gelir unutmak bilmez kalbimize... 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..