Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Zor olan şeyler

Zor olan şeyler
 

Evlilik ne kadar zor aslında çok basit gibi görünsede herhalde bize çok zor geliyor. İki farklı insan iki farklı büyüme ve yaşama biçimleri iki farklı düşünüş. Belkide bir sözleşme. Bence önemli olan anlayış. Belkide arasıra karşımızdakinin yerine koysak kendimizi sorunların çözümü daha kolay olur. Bence öyle ya sizce...

Herkes diyor ki evlencegim kız şöyle olsun yada böyle olsun. Mesela güsel olsun diyorlar. Sizde bir ömür boyu yaşamak için güsellik yeterli olacak mı bu arada gün gelecek 30-35 yaşında güsellik gittiginde ne olacak. Ama tabiki biraz da güzel olmalı ne dersiniz. Uyanınca insan iii ki evlendim yada eve gelirken koşa koşa gitmesi lazım güzellik sorun degil.

Evlenmem için illaki şu kriterlerde olması lazım diyorlar. Ya tamam insanın belli kriterleri olması lazım. Belli dozda yoksa insan ırkı tükenir. Ve senin kriterlerine uyan birisi varsa da peki onun kriterlerine sen uyuyormusun. Her şey dozunda olmalı bence. Ya sizce?

Bazıları diyor ki illaki sevmem lazım. insan mecbur kalırsa sever der bir arkadaşım. Mecbur kalmadan sevmek dilegiyle.....

Birisini oldugu gibi kabul etmek zordur. Degiştirmeye çalşırız. Belkide kendimizce güzelleştirmeye. İnsanları oldugu gibi kabul etmeye çalışın ve onları çok üzmemeye gayret gösterin.

Bazen evlilikler anlaşamamaktan yada anlaşmazlıklardan yıkılıyor yada beraberlikler bitiyor. Bence beraberliklerde adı konmamış evliliklerdir. Hangi konuda anlaşamıyorsunuz. Gözünüzü seveyim. Birşeyleri ayakta tutmak zordur. İki tamam aşkım desen zor mu yada yapıversen ölürmüsün. Kendinden birşeyler mi kaybedersin. Mutlu olmak ta mutsuzlukta insanın ellerinde...

Bazen kişiler şunları diyorlar diiyorlar. Ben artık sıkılmaya başladım.. Her zaman aynı şeyler, aynı rutin hayat bazen karşımızdaki insandan da sıkılırız. Ama bu gayet dogaldır. Bazen evlenenler diyorki sıkıldım ayrılalım filan sözleri geçmeye başlıyor. Ya her zaman birbirinize sahip çıkın. Ya herkes diyorki ben bir sefer evleneyim. Hiçbir evlilik boşanmak için kurulmaz. Herkes ömür boyu olmasını ister. Bir arkadaşım da derki annem babam birbirlerinden sıkılmamış mı hiç... Onlar ne yapmış birbirlerinin mi bırakmışlar. Ya madem sıkılıyorsunuz. Hayatı siz renklerdirmeye çalışın... Bazı şeyler karşılıksızdır sevgi gibi hediye almak gibi karşılıksız yapın.

İhanettlere yorum bile yapmıyorum. İhanet edende kendisini, aile yaşantısını aile terbiyesini gözden geçirmeli. Aldatılanda bazı soruları kendine sormalıdır. Demek çok kolay biliyorum. İnşallah ne aldatırız neden aldatılalım....

Arkadaşlar elinizdekilerin kıymetini bilin. Hayattan küçük şeylerden gülmeyi bilin mutlu olmayı da. Sakın kendinizide karşınızdakini de üzmemeye çalışın. Birbirinize kızgın bile olsanız birbirinize sarılın. Biraz babayigit olun bayanlar içinde geçerli bu.

Hayatta sadece zevk eglence de yok herkes kendine göre dozunu ayarlamalı. Evlilere elinizdekinin kıymetini arkadaşı olanlara ve olmayanlarada sabırlı olmayı bilin. Küçük aklımla bunları söyleyebiliyorum ben.

 
Toplam blog
: 2
: 634
Kayıt tarihi
: 20.03.10
 
 

25 yaşındayım. Üniversite mezunuyum. Kendimce felsefe yapıyorum işte, yazmaya bugun başladım, inşall..