Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Zordu

Madem ki dosluğun hoş bir yalandı
Bendeki umutlar sende talandı
Bu buruk dizeler senden kalandı
Çok kırdın hemşerim dönmek de zordu

Çiğnedi Keşan' dan gitti dediler
Balıkesir' li o itti dediler
Sizinle dosluğu bitti dediler
El dedi dinledim duymak da zordu

Kapına gelip de dönmek ölümdü
Ellerin evinde kalmak zulümdü
Hastane- eczane diyen gülümdü
Ellere yük olmak ölmek de zordu

Bir kontör yazsaydı böyle olmazdı
Biricik evladım belki solmazdı
Sana da bu isyan kesin kalmazdı
O günü anmak da yazmak da zordu

Haklısın uyardım senin çağrına
Durmazdım basardım seni bağrıma
İlaçtın sen benim dertli ağrıma
Bir daha uymam söz demek de zordu

Takılırdım belki senin peşine
Karışıp dururdum bütün işine
İs olurdum senin pembe düşüne
Bir daha gelmek de gitmek de zordu

Mehmet GÜRGÖN

 
Toplam blog
: 20
: 401
Kayıt tarihi
: 06.03.09
 
 

01/04/1969 Balıkesir / Savaştepe doğumluyum. Şiir, şarkı sözü çalışmaları yapmaktayım. Büyük usta..