Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Zorla aşk şiirleri yazdırıyorsunuz

zorla aşk şiirleri yazdırıyorsunuz bana
bilmezdim hangi kelimelerde gizlendiğini aşkın
bir de adının olduğunu
nereye kadar sevileceğini
nasıl köz olup
küllerden nasıl doğulacağını
hepsini gizlediğiniz şiirlerden öğrendim
bir adı olmayan sevişlerim vardı
sevilmeden
acıyan yanlarım vardı
anlatamadığım
ve kendimi kurtaramadığım çırpınışlar
zamanın neresinden tutunacağımı şaşırdığım anlar
yıldızlarla sabahladığım
hatta ağladığım
odamın duvarlarına karaladığım
bir türlü adını koyamadığım
kısaca aşk dediğiniz
kısaca acı dediğiniz
ayrılıklarla süslediğiniz
yanlarım vardı
yazıyorum
deşifre ediyorum sevdamı
tanıdınız mı
hani isimleri farklı farklı
yaşanmışlıkları aynı
sonuda birbirine benzeyen
ayrılıkları
tanıdınız mı
şimdi ben de yazıyorum
zoraki aşkları

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..