Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Zoruma Gidiyor...

Zoruma Gidiyor...
 

Yıkık perişanım iyi değilim,

Çok dokundu bana çekip gidişin.

Gelmeye var mıdır sende eğilim,

İsterim gelmeni hele bir düşün,

Zoruma gidiyor koyup gidişin.

 

Yıkık perişanım anla halimden,

Acizim başka şey gelmez elimden,

Kötü söz çıkmadı benim dilimden,

Kırk kat yaban ile ne idi işin,

Gücüme gidiyor koyup gidişin.

 

Gelir belki deyip burdan gidemem,

Kızamam ben sana kin de güdemem,

Beddua edemem sitem edemem,

Pirinçteki taşa değmesin dişin,

Zoruma gidiyor böyle gidişin.

 

Yanıyorum ey yar duman başımda,

Helak oluyorum ben bu yaşımda,

Bırakmadın tadı ekmek aşımda,

Gözünden belliydi veda edişin,

İçime dert oldu koyup gidişin.

 

Artık dayanamam bu kadar naza,

Elimi açarım Hakk’a niyaza,

Derim ki kavuştur bahara yaza,

Önünde olmasın kar boran kışın,

Beni kahrediyor çekip gidişin.

 

Suat Zobu

5Mayıs2bin15ANKARA

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..