Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

Zorunlu Mola

Zorunlu Mola
 

Tam da üst sıralara oynayacağım sırada ayağımı kaydırma girişimleri hız kazandı sayın seyirciler, yani sayın okuyucular. Bildiğiniz gibi değil. Durum vahim. Ayağım kaydı kayacak!

Malumunuz birkaç blog girişiminden başarısızlıkla ayrıldım. Tabi pes etmedim ve nihayetinde blog kategorisine Top Ten’den giriş yapmayı başardım. Gerçi saymadım, sayamadım tam olarak kaçıncıdan girdim ama önemli değil. Mühim olan blog kategorisine yazabilmek :)

Biliyorsunuz bir de burada türlü tartışmalar, envayi atışmalar, çeşitli kavgalar da yaşanır. Kol kırılır yen içinde kalır, kalmadığı da olur. Hatta bazen bacak filan da kırılır. Bereket kafa kırılmadan sular durulur.

Benim böyle kafa bacak kırmalı kavgalara girecek durumum yok. Hatta kol kırılacaksa da girmem. Çünkü çürük bir adamım. Ne yapayım Allah böyle yaratmış. Neremden tutsan elinde kalır, o derece çürüğüm.

Son 1 yıldır bariz, son 6 aydır da oldukça bariz geçirdiğim bir rahatsızlığım vardı. Bel fıtığı. Son olarak yaptırdığım kontrollerde iki seviyede 3 fıtık görüldü. Kısmetse yeni çıkan bir teknolojiden istifade ederek kurtulacağım bu hastalıktan, ama daha zamanı var.

İşte ben böyle sahalara hızlıca bir dönüş yapmışken harala gürele blog yazayım, blog kategorisine damgamı vurayım derken fıtık nüksetti iyi mi.. Tam saha pres mücadele içine girelim derken tam saha yatak vaziyetleri anlayacağınız :)

3-4 gündür ağrılarım iyice arttı. Pek fazla oturamaz oldum. Bundan 3-4 ay öncesine döndüm sanki.. Hayırlısı artık. Bu sebepten haasseten sizlerden ama bir de blog kategorisinden (Zeynep hanım 66 oldu:) ayrı kalmak zorunda kalacağım bir süre.

Sürenin uzunluğunu kestiremiyorum. Kısa olmasını ümit ediyorum. O zamana kadar Allaha emanet olun.

Sevgi ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

İstanbul / 3 Ağustos 2011

Twitter.com/murathacioglu

murathacioglu.com

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..