Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Güncel
 

Züğürt Ağa

Züğürt Ağa
 

Günlerdir, açılımla yatıp, açılımla kalkıyoruz. Öyle açıldık, saçıldık ki, nasıl toparlanırız, bilmiyorum. Bu açılımı, Türkiyeye gıcık, Avrupalılar başımıza sardılar. Bizim, Kürt sorunu, diye bir sorunumuz yoktu. Önce, alt yapısını hazırladılar, teröre destek sağladılar. Şimdi, üstünü tamamlamaya çalışıyorlar. Ermeni soykırımını da, başımıza böyle sarmışlardı. Türkiye, öyle bir konuma getirildi ki; sanki Kürtlere de, soykırım uygulayan bir politikanın içindeymiş gibi gösteriliyor. Dikkat ederseniz, DTP li Ahmet Türk bile, bir ara Soykırım lafını kullanır duruma gelmişti: PKK, lı teröristler, en büyük desteği, bazı Avrupa devletlerinden aldılar. Para, oluk, oluk akınca, içerdeki Kürt Ağaların ve Şeyhlerin, iştahı da kabardı. Kandile, terörist göndermeye, ön ayak olmaya başladılar. Hem Avrupadan gelen paralar, hem, uyuşturucu ve silah ticaretinden elde edilenler, işi, bu boyutlara taşıdı. Durum böyle olunca, PKK ve Terör, vazgeçilemez bir konuma geldi. Ben, iddia ediyorum, Kürtler ayrı bir devlet kursalar da, PKK ve Terör, devam edecektir. Ne zamana kadar? Yaratılan bu canavar, kendini yiyip bitirene kadar. Ben bir iddiada daha bulunmak istiyorum, PKK, destek gördüğü, bazı Avrupa devletlerinin başına da bela olacaktır. PKK, Taşeron Terör Örgütü olarak, işine devam edecektir. Besle kargayı, oysun gözünü.

Biz, bu beladan, güney doğuya, gerekli ekonomik ve sosyal yatırımları, zaman geçirmeden, bir an önce yaparak, kurtulabiliriz. Bölge halkı, zahmetsiz, ve kolay yaşamayı sever. Binlerce Kürt insanı, Kuzey Iraktaki Mahmur Kampında, neden yaşıyorlar dersiniz? Mahmur Kampındaki yaşam, Türkiyedeki yaşamdan daha rahat. Üzerlerinde Birleşmiş Milletler garantisi var. Elektrik, su, yiyecek, giyecek, okul, hepsi bedava. Ne demişler: "Körün istediği, iki göz, biri eğri, biri düz." Türkiye Cumhuriyetinin hiç bir hükümeti, Kürtlerin Ağaları ve Şeyhleri, onlara, mahmurdaki kadar bir konforu, bu güne kadar, sağlayamadılar. İşte asıl sorun ve çözümü, burada yatıyor.

Kürtler, ayrı bir devlet istemiyorlar. Kürtler, kendilerine bakacak, yedirip içirecek, dirayetli bir ağa istiyorlar. Züğürt Ağa, istemiyorlar. Bence, açılım bu yönde olmalı. Kürtlerin ne istediğini, Avrupalı bizden daha iyi biliyor. Avrupalı, şimdilerde Kürtlerin, zengin, eli selek ağası durumunda.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..