Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Zulüm gazı

Adam bir anlattı bir anlattıki gözlerim doldu. Allah inandırsın olsa cebimde üç beş, çıkarıp gönderecağim zavallıya. Meğer neler çekmişler, ne zorluklara katlanmışlar vatandaş uğruna.

Kim mi? Botaş Genel Müdürü.

Hani son yapılan doğal gaz zammı vardıya %22, 5 luk. Hani Baykal 'zam değil zulüm bu' dedi ya, işte o zam. Ama ne zam. İşte o zam'ın perde arkasını anlattı gariban müdürüm. Meğer bu zam daha önce yapılacakmış. Ama Müdürüm vatandaşı düşünmüş, ben yandım bari onlar yanmasın demiş. Ardından küresel kriz, ardından doların fırlaması, petrol zammı, pardon o yoktu. Üstüne üstlük maliye bakanı da Kemal abi. Bütün bunlar bir araya gelince zam da kaçınılmaz olmuş. Müdürüm bunları televizyonda bir anlattı ki o kadar olur. Birde borç takanlar var. Resmi kuruluşlar falan. Ankara Büyük Şehir Başkanı Gökçek tam 700 milyar takmış Müdürüme. 700 milyar bu, dile kolay. Ee gökçek bu Süper Başkan. Sıkıysa iste. Süper başkan vermeyince kimden alınacak bu 700 milyar. Elbetteki Ankaralılardan. Kışın yaktınız ısındınız. Isınırken iyiydi. Şimdi 700 milyarı ödeyin. Süper başkanınızdan kıymetli mi 700 milyar. Baykal da koltuk çıksın. O da yakmıştır gazı. Hadi Müdürüm çekinme bas zammı.

Bas gaza Müdürüm, bas gaza. Kim tutar seni bas gaza.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..