Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Zümrüd-ü anka kuşum...

Zümrüd-ü anka kuşum...
 

Zümrüd-ü anka kuşum benim...

Sana bu sıfatla seslenmek
Nedense çok hoşuma gidiyor
Ama birazcık düşününce
Bunu sebebini
Bulabiliyorum

Zümrüd-ü anka kuşum benim...

Sen de bilirsin
Zümrüd-ü anka kuşu
O kadar bilgili ve o kadar yaşlıdır ki
Tam üç kez dünyanın yıkılışını görmüştür
Ama sana bu sıfatla seslenmemim sebebi
Bu değildir
Zümrüd-ü anka kuşunun efsanesindeki gibi
Üzüldüğü zaman küllere dönüşen
Ve sonrasında da
Tekrar benliğini kazanan
Bir yapıya sahip olmasıdır
O asil ve büyüleyici görünümüyle
Gerçekten insanı büyüleyen
Bir bedeni olmasıdır
O doğanın renkleriyle
Bu kadar uyum içinde yaşamasıdır
Her zerresinin sanki
Özene bezene yaratıldığını
İnsana düşündüren bir simaya
Sahip olmasıdır

Zümrüd-ü anka kuşum benim...

Güzel
Asil
Gururlu
Asi
Bazen hüzünlü
Bazen mutlu
Nasıl olursan ol
Değişmeyen tek gerçeğin şu olsun
HER ŞEYİMSİN...

(Anneme)

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..