Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Zümrüd.ü Anka

" Şu bozuk çarkı ne döndürdüm

Nede şu çarkın içinde döndüm!!

Sevdamı, aşkımı, dostluğumu:

Ne söndürdüm ne de söndüm!!

Ziyadan ziyadedir gönlüm!!


Ömrüm gençlik sermayesini tüketsede;

Samimiyetimin yok yenilgisi..

Vicdanım anka kuşu kanatı misali..

Olmadı ömrüm yaşama savaşının mağlubu!!

Gönlüm ise taptaze hayatın GALİBİ. "


Züğürt tesellisi olmadı aşkım

Benim aşım miskinlikle pişmedi

Bozuk para gibi düşmedi fikrim

Akıttığım teri yüceltmek iş mi


Şaşkınlara göre çılgın şaşkınım

Akmadan damlayan nurumda aşkım

Onurum sırrıma dökülen sırçam

Sersefil bağlanan kaderimiz mi


Gözrengimiz değil perdeleyen sim

Galubeladandır şemsi usare

Acalesiz damlar hemde amade

Bedelsiz kalır mı çağlayan çağa

Çağrısını bulur keşfedilmemiş


Çağdaş yamyamlara sen - ben:Biz ayna

İnan kör gözlüler gündüzde ama

Puntasında yoktur kırılacak ritm

Sözünde var mıdır yıkılacak kin


Simle işlenmiştir karanfili misk

Kokusu Orjin'e huzuru süzüp

İnfak infak yakut "yeşren zümrüt"

Kahve i muhabbet çayımdaki dem


Ta MEDİNEdendir sunduğu zemzem

Özü MEKKEdendir suyu ve huyu

ŞAFİ dir şifadır NUR dur feridir

Paktır kirli değil çamuru şaki


Buna saygı duysa şarapcı saki

Dostumdur benim o saygımsa baki

HAK kın huzurunda o cennetimdir

Söndü narım sevdam muhabbet gördü

Ziya dan ziyade GALİBİ gönlüm.

Şiir:Gökhan Er
( Yoncalı - 2003 )

 
Toplam blog
: 63
: 243
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

10 Eylül 1975 Kütahya'da doğdum. Kütahya Şiir Sevenler Derneği'nin yönetim kurulunun denetiminde ..