Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Zurnanın son deliği İsrail

Zurnanın son deliği İsrail
 

Resim: Google


Az önce tekrar okudum da:

Ortalama 900 kere görüntülenen 16. 10. 2010 da yazdığım Milenyum çağının kırk haramileri yazımın üzerinden nerdeyse bir yıl geçmiş.

Hımm..

Bi bakalım bölgemiz de hele neler olmuş?

Türkiye geçen 1 yıl zarfın da gerek içer de, gerek dışardaki kenelere karşı etkili ilaçlamayı tamamlamışmı?

Bana sorarsanız:

Ehh.. işte.. Ehh.. derim.

Fakaaat

Mavi Marmara olayı gündeme düştü ve ortalık yine gerildi.

!!..

Biz deki bu eyyamcı basın ve akademisyenlerin ağzına bakarsan

Ohoooooo

Mahvolduk, Mahh..

Neden mi?

Yav baksanıza İsrail le savaş çıkacak diye hepsi telaşlandılar!

Ben..

Benmi?

Ne yalan söyleyeyim

Hallerine bakıp, bakıp gülüyorumJ.

!!..

Kendilerine buradan sesleniyorum..

Ey ahaliii…

Türkiye nin İsrail le savaşması milyon da bir kadar az ihtimal dir.

Rahat olun, rahat.

Nerdenmi biliyorum?

Ben o adamların ciğerini bilirim de ondan:)

Neyse;

( Türkiye de belki de konuyu ilk ben yazıya döküyorum haberiniz ola )

Ve diyorum ki

“ Mavi Marmara olayı Türkiye nin ve taraflarının İsrail e karşı Akdeniz de bilerek hazırladığı 11 Eylül dür.

Siz de diyeceksinizki,

Ne alaka!!

Çünkü.. Ortadoğu da barış ve demokrasi adına lehimize olabilecek tüm gelişmelere karşı bize her zaman muhalefet edecek, çıkar çatışması yaşadığımız zurna nın son deliği İsrail tarafından tarafımıza uygulanan saldırı delilinin hukuksal bir dayanağının elimiz de olması hiç te fena olmaz dimi:)

İşte Mavi Marmara olayının özeti budur, buu..

Gel, gelelim

Türkiye nin asıl ve en önemli meselesi şu an için İsrail değildir.

Dikkat edin..

SURİYE dir. SURİYEE..

Barış ve demokrasi adına Suriye ye yapılacak veya yönetimine dayatılacak bir uygulama da bizlere bölge de kim muhalefet eder, karşı çıkar ve bundan çıkar sağlamaya çalışırsa, ( ki bu İsrail de olsa ) deliğine üflenecektir.

30 yıldır terörle savaşıp hala kuyruğu dik gezen, ekonomisini ayakta tutan, dünyanın ilk yirmisinin içine sokan Türkiye nin ve taraflarının buna gücü vardır.

Tıpkı diğerlerine olduğu gibi zamanı geldiğin de onların da deliğine üflenecek, ülke yönetimindeki bu kırk haramiler gideceklerdir..

Başka alternatif yok. 

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..