Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

30 Ağustos Kutlu Olsun

Bugün 30 AĞUSTOS zafer bayramı
Kutlu olsun ulusumuza
30 AĞUSTOS bir olgunluktur
30 AĞUSTOS Atatürk’ün bilgeliğinin eseridir
Atatürk
Türk tarihinin gördüğü gerçek bir bilge liderdir
O doğru sözlüdür
Verdiği sözde durandır
Müşfiktir
Etkin dinleyendir
İşte bu özelliklerdir lideri bilge lider yapar
O bilge liderdir ki ülkemizi
Bağımsızlık ve özgürlük güzelliğini yaşatmıştır
Saygılarım o “Bilge lider” Atatürk’e
Sevgilerim o “Bilge lider” Atatürk’e
Bir şiirimle bitireyim yazımı
...

“BİLGE LİDER ATATÜRK

Güneş altın oklarını fırlattı ufkuma
Ata’mı gördüm o renk ahengi içinde
Yürüyordu yine grup vakti geleceğe
Atam dedim sevinçle

Döndü baktı gülümseyen gözlerle
Konuştu masum tümcelerle
Hızlanın bakayım biraz geçin beni
Siz varın benden önce şu altın ülkeye

Atam izinde yürüyenleriz biz
İz görmeden nasıl ilerleriz o ülküye
Sevgi tınlaşması belirdi gözlerinde
Seslendi yüzünde gülücüklerle

Siz iz sürmeyeceksiniz yavrucuğum
Uygarlık yolunda yürüyeceksiniz
Akıldır bilimdir benim rehberim
Siz de onun ışığında yol alacaksınız geleceğe

Hem bilmez misiniz izde yürüyenler
İz bırakmadan izlerde sürünürler
Siz benim izimde yürümeyi bırakın
Benim amaçlarımı gerçek kılın

Düşüncede insan en yücedir
Fikirlerde esneklik ve değişmek
İnsan için tek yüceliktir
Siz işte bunu gerçek kılmaya bakın

Kırın beyinlerdeki esaret zincirini
Bitirin şu gönüllü kulluk çilesini
Olmasın kimse kimsenin efendisi
Böyle olunur günümüzün çağdaş ülkesi

O kadar güzel söyledi ki atam
Duygulandım
Düşündüm
Başım üstüne atam deyip ayrıldım”

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)
...

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..