İşte yine umutla beklediğimiz günleri yaşıyoruz. Biten tatilin ardından yağan kar, tatil olan okullar, sevinen çocuklar... Evet, tatile sevinen çocuklar!Hatırlıyorum da ilkokul ve ortaokul yıll..
İstanbul doğumluyum. Doğdum doğalı bu şehrin güzelliklerini, çirkinliklerini tadıyorum. Yıldız Tekni..