Apo, yargılanmadı mı? Yargılandı. Hüküm giymedi mi? Giydi. Hakkında devam eden başka mahkeme var mı? Yok. Peki, neden canı isteyince avukatları ile görüşebiliyor? 0key, tavla partileri düzenleyebil..
Çocukluğum, çocukça geçmedi. Kıtlık yıllarında, yokluğu ve sıkıntıyı, büyükler ile beraber çektik. Pabuçlarımızı top oynarken yırtmadık. Biz yırtık pabuç ile top oynadık. Bezden, çaputtan top yapt..
İktidar, diğer partilere olduğu gibi, altın tabak içinde CHP ye sunulmayacak. ABD ve AB, henüz, CHP den yana değiller. AKP yi dizginlemek için, CHP faktörünü kullanacaklar. Daha açık bir deyimle,..
Bir zamanlar ARABESK dinlerdik. Orhan baba, Müslim baba, Tatlı ses, Kibariye, ve daha yüzlercesi. Batsın Bu Dünya. Emmioğlu. Hadi Gel Köyümüze Geri Dönelim. O devirde, Suudi Kralı 15 milyar gönde..
İrana yeni yaptırımlar uygulanması, Birleşmiş Milletlerde oylandı ve kabul edildi. Türkiye ve Brezilya, aleyhte oy kullandılar. Şimdi ne olacak dersiniz. İHH ve AKP hükümeti, bir konvoy da İran içi..
Uluslararası camiada, dış politikalarımızın, İsrail ile başa çıkması, biraz hayalcilik olur. Yahudi lobisi, dünyanın her yerinde güçlüdür. Ekonomik güçleri neredeyse sınırsızdır. ABD, de Bu güne ..
Ben, dokuz kişinin öldüğü, 20 kişinin yaralandığı, yardım filosu olayının, bir senaryo olduğunu, başından beri yazıyorum. AKP hükümeti ve Başbakanımızın, bu senaryodan siyasi rant sağlamayı düşü..
Kulaklarım, Başbakanımızın Konyada yaptığı konuşmanın bir bölümüne tanık oldu. Doğrusunu isterseniz, ne demek istediğini anlamadım. Kimsenin de anladığını sanmıyorum. Her zamanki gibi, sempatizanla..
Ben, son olaylar karşısında, iktidarın yaptığı açıklamaların, yorum ve değerlendirmelerin, hiç birine katılmıyorum. Bir kelimesine bile inanmıyorum. Bu olay, hükümetin de içinde bulunduğu bir sen..
Son durum gösteriyor ki; AKP Hükümetinin, iç politikaları da, dış politikaları da, iflas etmiştir. Kendince bir şeyler yapıp, iltifata mazhar olmak sevdasında olan, bir Başbakanımız var. Her şeyi..
Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..