Bilim insanı alçak gönüllü olmaz, din adamı olsa neyse. Bir toplantıda “Senden üstat olmaz” dediler; “Çünkü saygısız değilsin” Onlar öyledir, ben çok beğenirim. Bir üstadın(..
Et 160 lira. Ve hala kazanamıyoruz diye şikâyet edenler. Mazot pahalı, tamam; hayvanlara mazot mu yediriyorsunuz? Muhalefet oy kaybederim diye bunları söylemiyor. Ye..
2056 100’cü yaşım, o yılı görmek isterim. Herkes hayatı yaşamak için yaşar ben ve belki benim gibi bazıları hayata ve dünyaya şahitlik etmek için. Böyle bir amaç olur mu? Duymadım a..
Dayanıklı olsun diyorsak da kaliteliyse zaten dayanabildiği kadar dayanır. İşimize yaraması, hoşumuza gitmesi gibi şeyler önemli. Dayanıklı olsa bile beğenmediysek almıyoruz; özelli..
Ağaç gölgesinde otursak belki daha geç yaşlanacağız. Dans, adrenalin, havada, karada, uçarak kaçarak… Hayatı dolu dolu yaşayanların bakın isterseniz yüzleri kırış kırış… Bur..
Benim için özel bir şey ya da bana uyan tam aradığımsa imkânım da varsa üçe beşe bakmam. Daha ucuz denilenle arada fazlaca fark yoksa madem bu kadarı veriyorum… Derim. Ucuz denilen ..
Evlerde sandalye var mı? Vardır da bildiğimiz sandalye değil koltuk vari filan. Koltuk çekyat falan oluyor gerekmiyor tamam da gerekse de pek rahat oturamayız. Resmi dairele..
Yurtdışında yaşayanlar yurtdışında ölür. Bir kere şahit olmuştum; komşumuzun Almanya’da kaza geçiren yakınının cenazesi Türkiye’ye getirilmişti. Bu istisna bir durum, yani sanki böy..
Orman çok olursa vahşi hayvan da çok olur diyorum ama pek de emin değilim; tamamı orman özelliği göstermese de ülkemizin yaklaşık üçte biri orman. Ama bu kadar orman varlığını karşılayan da..
Kâinat güzeli Türkiye güzeli filan seçiliyor. Jürinin beğenisi… Jüridekilerin zevki hangi adaya yakınsa o kazanacak. 5-10 kişinin seçtiği hepimizin seçtiği olacak. “..
Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..