Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Başınız sağolsun sayın Ersin Kabaoğlu...

Başınız sağolsun sayın Ersin Kabaoğlu...
 

  

Ben Milliyet Blog’u bir büyük aile olarak kabul ediyorum. Bu büyük aile bence, bütün acılarını ve sevinçlerini uygun bir biçimde paylaşmalıdır.

Şimdi acı günü. Bunu da paylaşmalıyız. Değerli arkadaşımız, yazarımız Sayın Ersin Kabaoğlu, 83 yaşındaki babasını kaybetmiştir. Bu acıyı paylaşmalıyız. Ben gönülden baş sağlığı diliyorum, değerli arkadaşımıza. Allah sabırlar versin… İnsan gidenlerin değerini ancak gittiklerini anlayınca daha gerçekçi olarak değerlendirebiliyor.

Bu kez kendimden bir şiirle değil ama Yahya Kemal’en alınmış bir dörtlükle seslenmek istiyorum değerli büyüğümüze:

“Ölüm asude bahar ülkesidir bir rinde;
Gönlü her yerde buhurdan gibi yıllarca tüter.
Ve serin serviler altında kalan kabrinde
Her seher bir gül açar; her gece bir bülbül öter.

Ne yapalım herkesin gideceği yer orası. Sayın Ersin Kabaoğlu arkadaşımıza metanet diler; değerli  büyüğümüze Tanrıdan mağfiret dileriz. Saygılar efendim.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..