Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Özür diliyorum Atam

Özür diliyorum Atam
 

Selam sana sevgili Atatürk:)


Yarın doksan ikinci "dönüm yılı" kutlanılıyor

“Türkiye Cumhuriyeti”nin kuruluşunun

Güya

Barış doğurmayan Cumhuriyet

Kutlansa ne olur kutlanmasa

Cephane dolu evlerle dağlarıyla

Savaş cehennemi bir ülke bu ülke

Cumhuriyetin kıymetini bilmeyen bir halk

O cumhuriyeti içten duygularla kutlayamaz asla

Asla ama asla

Bu durum bu görüntü

Sahtelikten başka bir şey değil bu

Hem Tanrıya karşı hem Atatürk’e karşı

Sahteliğin olduğu yerde ben yokum

Olanların Allah çarşılarına Pazar versin

Benim derdi barış arkadaşlar

Barış da samimiyet gerektiren bir şeydir

Samimiyetsizce barış asla aranmaz

Aransa bile barış onların yanına yaklaşmaz

Bir şiirimle bitireyim sözlerimi

 

AH BİR “AK GÜVERCİN” OLSAM

Ah bir ‘Ak güvercin’ olsam şimdi

Uçsam göklere, göklere

Yakalasam şu barış kuşunu

Tutsam kanatlarından

Alsam ellerime

Sevsem okşasam bir güzel

Salıversem yurdumun üzerine

Barış gelse

Barışı yaşasa şu bahtsız yurdum

Kavgalardan uzak

Saygı egemen olsa insanlarımıza

Her şey

Saygı çerçevesinde konuşulsa

Anlaşsa insanlarım

Kırmadan dökmeden her konuda

Barış,barışdiye

Haykırsam insanların yüzlerine

 

Şahinler şahinliklerini bilse

Ve anlasalar artık iyice

Şahinlik barış bozuculuk değildir

Olamaz da

 

Ah bir “Ak güvercin” olsam

Yaysam şu barış yatağını yorganını

Uyusalar insanlarım mışıl, mışıl

Ve haykırsalar neşe içinde

“Yaşamak çok güzel” diye

 

Ah bir “ak güvercin” olsam şimdi

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

...

Sevgili Atatürk’üm

Amacım seni üzmek incitmek değil asla

İncittiysem üzdüysem

Önünde diz çökerek özür diliyorum işte

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..