Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Sahte

Sahte
 

İlk gözümün içine bakıp selam dediği o an aklıma geldi geçen çalışırken. Arkasından hiç ummadığım hatta hiç yapmadığım bir şey yaptım ilgi duydum daha vakti dolmadan. Hakikatli insandır dedim kendimce. Çünkü hayatın en acı cemberinde yol almış ve bu acılardan ders çıkartmıştır dedim. Sonra nasıl olduysa konuşmalarımız hattı sıhatta iyi gelmemeye görüşme taleplerimizin sınırlarını zorlamaya başladık. Öyle ki aslında her insanın yaşıyacağı bir türden bir sey değil tabi ki de ozel olduğunu sandığım aslında bugune kadar kimseden duymadığım sözlerdi onlar.) Sonra ilişkiyi binlerce kez sorguladık hayatımızın akışını değerlendirdik soluk almadan gecelerce. Yaşananları tek kalemde yaşamak istedimedik ağırca yavaş yavaş olsun istedik aslında. Kararımız net yaşanacaklarımızı yaşıyacağız dedik. Sonra olur olmadık yerde kavgalarımız baş gösterdi ardı Ardına. hakaretlerin hiç bitmedi o çirkileşen hayatlarımızı suratlarımıza vurduk bir sinir anıda olsa. Yapmak istemezdik aslında ama elden bir şey gelmedi olan oldu. Bitti.... 

Güzel de olsa yaşadık doya doya aslında. Bir hikayenin sonu kötü de olsa yaşara bakmak lazım aslında. Sevgili yazarımız kaleminin murekkebi bitmiş anlaşılan ki bizim ilişkimizde o noktada bitmiş. Şimdi bakıyorum da kaderin kalemi yine yazmaya başlıyor ama ona ayrı bana ayrı hayat. O ne olsa ben buyum diyor ben ise ben hiç bir zaman böyle olmayı istemedim diyorum. Suçu başkaları gibi kadere de atmıyorum. Sadece yaşamaya bakıyorum elbet isyanlarım oldu ama olsun oda bu hayatta olması gereken ve gerektiği gibi gitmesini bizim istediğimiz bir damla göz yaşı dökerken bile onu düşündüğümüz ve her insanın içinde kıyıda köşede kalmış geçmişinde hançeri sırtında hissettiği gibi bende onu yüreğimde hissediyorum. 

Haberini alıpta bana iletenlere isyan ediyorum ara sıra. Ne gereği Var diyorum bunca gereksiz lafa. Çünkü gaflar ve laflar kadar değeri olmadığını biliyorum hayatımda. 

Hayatta yapılanı ben unuturum. Yukarıdaki unutmaz. O affeder ama ben af etmem. Herşey sineye çekilir ben sefasını sürerim çektiğim sıkıntının. Sado ya bağlamam Pisko larlada işim oLmaz. Tek derdim vardır. Kimse bilmez oda bende saklıdır. 

Şimdi asıl Konu şu: Hayat nefes almaktan ibaretse, aldığımız her nefeste hayatın değerini bilmiyorsak, ölüm kapımızı çaldığında azrailden son bir şans isteme gibi bir lükslük yoksa eee... Bu şerefsizlik bu kahpece hareketlerle insanları öfkelendirmenin anlamı ne? Öyle ise siz siz olun benim gibi sessiz duran bu sessizliğini koruyan bu sessizlik içinde her düşünceye ve her aşşalık davranışa saygı duyan sınırlarımı zorlamayın. Bir cinnet bütün meseleyi çözer... Bu da benim aklımın son noktası..... 

 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..