Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Mizah
 

'' Esra Erol İle Evlilik Proğramı 'na '' Konuk Olmuştum !...

  '' Esra Erol İle Evlilik  Proğramı 'na  '' Konuk Olmuştum   !...
 

Maaşallah ,Esra'nın bebeği çok cici...


Dün gece , TV'de , Esra Erol'un  Evlilik Proğramı'na konuk oldum...

Bu ,tamamen tatlı bir tesadüftü !..

TV'ye ayırdığım zaman,günlük  bir saati geçmezdi...

Akşam eve geldiğimde,baktım,Tv'de  bir patırtı-kütürtü...

Paravanın iki yanında bekleşen,'' Kısmet Arayıcıları ''...

Bunları yorumlarıyla terleten ''çok bilmişler ''...

Arada müzik...gırgır...Tam bir şenlik !..

Annem de Esra'nın bu proğramının fanatiklerindendi....haklıymış !..

Yorgun gelmeme rağmen,bu yaygara,ilgimi çekti...

Eşim,mutfakta yemeği  hazırlarken aynı proğramı,şen kahkahalarla  orada izliyordu...

Ben de salonda, ''yan gelip yattım   '' ve bu '' güzelim  '' proğramı izlemeye başladım ...

Haber kuşağı öncesinde bir hayli eğlendim...

İşim ve sanatım  gereği , yıllarca  değişik kesimlerden olan   insanlara eğitim veriyorum...

Beşeri ilişkilerin gelişimine katkısı olan ve ''dengesini koruyan '' her türlü eyleme saygılıyımdır...

Bu proğramın, sözde sosyal  devletimizin  yapamadığı bir görevi ifâ ettiğine inandım...

İster ''Çöpçatan '' diyelim ;ister ''  arkadaşlık proğramı !..''

Kızcağız ,büyük bir sosyal yaraya parmak basmış !..

.........

Esra Erol'ün doğallığına,içtenliğine  hayran kaldım...

Özellikle ,engelli  gençlerin yuva kurmaları için verdiği gayret çok kutsaldı...

Duyduğuma göre bir hayli de ''Yuva kurmuş ''...

.......

Proğramın  ''ana düğümü ''  çözülmek üzereydi ki !..

Esra Hanım,sanki benim izlediğimi farketmiş gibi ,gri ekrana zoom'lanarak iyice yaklaştıktan sonra ,bana bakarak şöyle konuşmaya başlamaz mı ?..

'' - Şimdi,hocam ...Ne olur, bana yardımcı olun...Bir muammanın ,bir girdabın içine daldım...Çıkamıyorum...Yalvarırım bana bir akıl verin !..''

BEN :''-Eeeeee buyur Esra Kızım !..Estağfurullah !..Ne dimek ...Söyle derdini dermân olayım !.. ''

'' -Hocam...şimdi ,beni iyi dinleyin !...bakın !...

 Damat adayı Arif Bey, Aysel Hanım’a,

Aysel Hanım Ruhi Bey’e...

Ruhi Bey, Feride Hanım’a taliptir...

Ruhi Bey,  aynı zamanda  Ayla Hanım'ı istiyor...!.  '

 Tam o sırada Ruhi Bey, atılarak araya girdi...

Ruhi Bey : 

"  Hocam !..Şöyle bir durum var... Ben 75 yaşındayım ...Feride Hanım 50 yaşında. Yaşlı gelirim diye ben Ayla Hanım’ı düşündüm ...O ,62 yaşında"   diye konuşmaz mı ?..

Esra Erol : "  Hocam !..Proğram ekibim, sabah kafayı yemiş, programı hazırlayamamışlar !.. iyi ki geldiniz...Şimdi bana yardımcı olun, BU DÜĞÜMÜ ÇÖZÜN  lütfen !.. ''

BEN : - Esra'cığım,  demıkrâside hâl çâresi bitmez !..Şinciiik...Dimek ki neymiiş ?..Arif Bey,Aysel Hanım'ı istiyor da Ayselin gönlü başkasındaysa Allahın emri...Peygamberin gavliyleeeen !.....''

diye devam ediyordum ki eşim başımda dikilmişti ve elleri belinde seslenerek :

'' - Ne o hocam, sevgili kocam !.. Esra'nın proğramına fena gaptırmışsın kendini...Ver şu gumandayı bakiiim !...Tık...   !... Haydee !..Kalkınız...buyrunuz...yemek hazır !..''

........

 - İşte adama ağız tadıyla bir TV seyrettirmezler ki !..( İçimden... Esra kusura galma...yarın görüşürük !..)

 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..