Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '15

 
Kategori
TV Programları
 

'' Beni Affet'' Dizisinde oynuyorum... Star Tv. :)

'' Beni Affet'' Dizisinde oynuyorum... Star Tv.  :)
 

kameramdan...:) Dizideki oğlum ve ben...:)


Çocukluğumda mahallenin çocuklarına Karagöz oynatırdım...

Daha 10 yaşındayken, Hayali Küçük Ali'yi izler, onun sanatına büyük hayranlık duyardım.

O yıllarda TV denen canavar, henüz ülkemizde bizleri işgal altına almamıştı.

Akıllı telefon bağımlılığı yoktu... Küçük kasabamızda, minik bir sinemamız vardı... Halk, kızlı-erkekli o sinemaya gider ve çok mutlu olurlardı.

Tüm çocuklar badem ağaçlı geniş yeşil alanlarda top oynarlar, yaratıcılıklarını sergileyen oyunlar oynarlardı. Dizlerimiz, dirseklerimiz yaralı evlerimize gider ve o yaralara renkli ispirtolar basan annelerimizden bir de 'Anne terliği 'yerdik...:))

Kışı çok olan ilçemizde her kar yağışı bize bayram günüydü... Kızak kayarken acıkır, evde çillenmiş bazlamaların yer aldığı ahşap ambarlardan aşırdığımız yufkaları, bazlamaları sobada ısıtır, tereyağıyla yumuşatır, büyük bir iştahla yerdik.

....

Sinemalarda izlediğimiz Yılmaz Güney, Cüneyt Arkın, Orhan Günşiray, Ayhan Işık, İzzet Günay gibi yıldızlar bizim rol modellerimizdi...Onların her tavrını taklit ederdik...

Hepimiz, Hülya Koçyiğit, Filiz Akın, Fatma Girik, Neriman Köksal, Türkan Şoray aşığıydık..:)

O günlerde kimse depresyon tedavisi nedir bilmezdi... Henüz kimse 'hapçı' olmamıştı...:)

Herkesin ruh sağlığı yerindeydi...

Çok paramız yoktu; ama çok zengin ve renkli bir hayal dünyamız vardı...

....

Gün geldi, üniversiteye hoca olduk...Tiyatro oyunları yazarak öğretmen/öğrencilerimle sahnelemenin hazzını yaşadık.

O günlerde, kitaplarını da yazıp yayınladığım, Milli Direniş ve Ye Kürküm Ye!..(Nasreddin Hoca) isimli oyunlarımla Ege'de, büyük kitlelere eriştik.

Geçmişte Yaratıcı Drama bilimi henüz bilinmezken bizler Yaratıcı Dramanın kralını uygulardık...:))

....

Üniversiteden yetiştirdiğim bazı sanatsever öğrencilerimin sinema, dizi yönetmeni gibi sanatsal alanlarda yetkin olduklarına tanık oldum ve oluyorum.

Bu öğrencilerimin benim ne denli tiyatro aşığı olduğumu bildiklerinden geçen yıl GECE isimli bir güzel filmde oynamamı teklif etmişlerdi...

GECE filminde, Nurgül Yeşilçay, Mert Fırat, İlyas salman, Ekin Türkmen, Vildan Atasever gibi yıldızlarla aynı sette oynamanın hazzını tatmıştım...

İki aydır, memleketim Ankara'da, yoğun, yorucu fakat bir o kadar da keyifli  işlerim arasında ünlü bir TV.dizisinde oynamam için teklif geliverdi.

Star TV'de Brezilya Dizilerinin yerini alan ve hanımlarca büyük bir beğeniyle izlenen, ''Beni Affet ' isimli dizide rol aldım. (768. Bölüm ) Dizinin devamında da  aynı karakteri oynamam isteniyor... Şimdi sözleşme aşamasındayız... Umarım anlaşırız..:)

Oynadığım Erol Sunar rolü bir hayli ilginç... Erol karakteri, ülkemizde sıkça rastlanan mafyavari bir kumarbaz patronun, entrikalı yaşamından bir kesit...

Tiyatromuzun ünlü ve yetenekli genç oyuncularıyla aynı SET havasını solumak oldukça keyifli oluyor...

GECE filminde de usta oyuncu İlyas Salman'la, molalarda yaptığımız sohbetin tadı damağımdadır...

....

Yaşamım boyunca hiç dizi izlemeyen ve dizileri eleştiren birisi olarak Star Tv'de, hafta içinde, sürekli yayınlanan  ''Beni Affet'' gibi 770. bölümü yayınlanan bir dizide oynamak çok manidardı...  :)

Beni izleyen yüzlerce tanımadığım insanın, sosyal medya ve benzeri kanallardan beni tebrik etmeleri ; hatta olumlu eleştiriler sunmaları da hayatımda yaşadığım en keyifli anlardır...

Dün gezdiğim bir Ankara AVM'sinde, bazı izleyenlerimin yanıma gelerek diziyle ilgili, muhabbet etmeleri de benim için çok ilginç bir olaydı...

Öğrencilerimin de değişik kanallardan bana ulaşıp, onlara ''büyük bir sürpriz yaptığımı'' iletmeleri benim için sevindirici yönü dışında, çok şaşırtıcıydı...

Şaşırmamın nedeni : bu ülkede baylı-bayanlı ne kadar çok (gizli ) dizi izleyen vardı!..

Gerçi bizler, '' sürümden kazanacaktık '' ;  ama konusu oldukça basit günlük göndermelerden oluşan bir  dizinin, milyonlarca insanımız tarafından,  770. kez izlenmesi de çok manidardı...:)

....

Milliyet Blog'da diziler üzerine yüzlerce blog yazan arkadaşlarımız, umarım beni ve 'Beni Affet ' dizisini de yazmayı unutmazlar...:))

Bu yalan Dünyayı bir gün terk i diyar ettiğimizde, sanırım bu tür çalışmalarımız, daha nice yıllar anılır gider...

Saygılarımla...  :)

.............

 

İZLEMEK İSTEYENLER İÇİN:

.........http://www.tvyo.com/beni-affet-dizisi-768-bolum-izle 

 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..