Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '15

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog Duayenleriyle, Ankara- Mülkiye Lokalindeydik!... :)

Nisan başında, Ankara'ya ayak basar basmaz, yoğun bir iş trafiğinin içine düşmüştüm...

Ankara'nın Bağları Türkülerine konu olan Türközü bağlarındaki tarihi evimizin ve bahçemizin yeniden yapılanması ve restorasyonu ile ilgili projelerimi yaparken son yıllarda ülkemizde hortlayan ve  Ankaramızın da payını aldığı arsa -emlak rantiyyecilerin yoğun baskılarıyla karşılaşmıştım...

''Ankara, Çankaya Cengiz Topel Mahallesi'nde dönen gecekondu ve arsa talancılarının kerrakelerini'' daha önceleri Milliyet Blog ve Radikal Blog'da yazmıştım ve sosyal medyada paylaşmıştım... Basının gücü kendisini göstermiş ve sıkıntılarımızı bir yerlere ulaştırabildiğimizden talancıların baskılarına son vermiştik.

Benim muhitimde çevrilen ''Beni Affet isimli ve Star Tv'de Brezilya Dizilerinin pabıcını dama atan, dramatik dizide'' rol almamı isteyen yönetmenleri de kırmamış ve bu arada dizide de önemli bir karakteri canlandırarak rol almıştım...

Birkaç gün içinde Star Tv'de (Kötü adam, Kemal karakteriyle ) beni izleyebilirsiniz...:)

....

Bu arada en küçük bekar oğlum için ''Dünür gitmiş '' ve evlilik hazırlıklarına başlamıştık...

Daha birçok yoğunluk içinde koştururken, Milliyet Blog''un usta yazarlarından Necati Tüfekçi Hocamın nazik davetiyle yine Milliyet Blog'un duayenlerinden Ersin Kabaoğlu dostumun zarif organizasyonuyla, Ankara Mülkiyeliler Lokalinde, yine, yeniden, MB'nin kıdemli usta kalemlerinden, Levent Kardeşim(Yeşilsoğan ), MB'nin usta '' şuarâ ehlinden'' , Muharrem Kardeşim (MuDo) ve renkli kişiliğiyle ve usta kalemşörlüğüyle tanıdığımız, Haluk Seki Kardeşimle buluşmanın şerefine nail olmuştum...

MB'nin duayenlerinden İbrahim Pekbay Abimiz yakınlarının vefatı nedeniyle, Kayseri'ye gittiğinden, Usta kalemlerimizden Yıldız Hanım da gripten dolayı aramıza katılamamışlardı...

Mesleklerinin zirvesinde başarılarıyla tanınan dostlarım, aynı zamanda, MB'nin en kıdemli renkli yazarlarıydılar.

Yaşım ilerledikçe, kalabalık naylon arkadaşlıklar yerine az olan; fakat hakiki, katıksız dostluklar edinmeyi yeğlemiştim... 

O gece, 40 yıldır görmediğim liseden sınıf arkadaşım, Siyasal Bilgiler Fakültesinin saygın hocalarından, Prof.Dr. Ahmet Makal ( Ünlü eğitimci/Yazar: Mahmut Makalın oğlu) ile karşılaşmanın hazzını tatmıştım...

....

Ankaralı MB yazarı dostlarımla, o gece bol kahkahalı, tadı damağımda kalan, derin muhabbetli Mülkiye Buluşmamızda, zaman su gibi akıp gitmiş; yedi saate yakın sohbetimizde çocuklar gibi şen olmuştuk...

İyi ki varsınız sevgili dostlarım... İyi ki arkadaşım olmuşsunuz... Sağ olun... Var olun...

.....

Ankara'da işlerim henüz bitmedi... Umarım yine yeniden, diğer saygın dostlarımızla da bir araya gelmenin lezzetini tadarız...

......

(*) Resimlerde çok net çıkmasına rağmen blog yazımdaki resimlerde teknik sorunlardan dolayı görünmeyen, Levent kardeşimden,(Yeşilsoğan ) özür dilerim...   :)

   

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..