Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

'' Pışşıklı şiir ..''

'' Pışşıklı şiir ..''
 

Pışşşıııkkk !..




Sen ne anlarsın; sanattan, aşktan, meşkten

Terbiyeli köfte bile yapamazsın ki sen !..

Sana şarkılar söyledim; şiirler yazdım,

Sevdadan anlar diye;ağaçlara adını kazıdım.

Hatıra defteri tuttum, koluma ismini yazdım...

Yüzün güzel; ama için ' kofmuş ' anladım.

Kedi gibi 'cırmalarsın ' diye kaçtım !..

Kolumdaki adın 'çıkartmaydı' , söküp attım.

İşte!.. ''Elimi sallasam ellisi; çifte benlisi...''

Yanağında çiğdem gibi ,çukur gamzelisi...

Güzeller güzeli selvi boylusu ;ince bellisi.

Sen, şimdi şarkılar söyle asabî kedilerinle!..

'' Pişman olur da bir gün döner bana '' diye !..

Pışşık !..Artık maymunun gözü açıldı !..

Güllü, gelincikli çiçekler bahçeme saçıldı.

Bu şiir de yeni sevdalarla, sevinçle kapatıldı.

. . . . . . . .

M.Selek (2009 )









İşte hayat !...İşte şarkı !..

Neşe Dursun : ''Unut Beni... '' Müthiş ...: http://www.youtube.com/watch?v=oSH-G6Q0i7c&NR=1

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..