Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

''Barış' a nasıl içim yandı, nasıl...''

''Barış' a nasıl içim yandı, nasıl...''
 

''BARIŞ, gençliğini yaşayamadan kanatlanıp uçuverdi, barışı bir türlü yakalayamayan dünyadan.

Ölümle sürdürdüğü zorlu savaşta ne yakışıklılığı, ne yeteneği, ne de tertemiz ruhu ona yardımcı olabildi.

Kaç gündür umutla bekliyordum.

Aslında umutsuzdum ama yine de umutla bekliyordum.

Ne yazık ki umut bir türlü yeşermedi.

Trafik terörü onu da aldı götürdü.

Yollarımızın standartlarını yükseltemediğimiz, uluslararası kuralları oturtamadığımız sürece daha çok acılar çekeriz.

Annesine, babasına, sevenlerine Tanrı'dan sabır diliyorum.''

Yukarıda yazdıklarımı Tufan Türenç'in bugünkü yazısından aldım. 30 Haziran 2007 günü Muğla'nın Bodrum İlçesi'nde Barış Akarsu'nun ve iki arkadaşının da bulunduğu araç kaza geçirmiş; kazada Barış Akarsu ağır yaralanmıştı ve ne acı ki Barış Hakk'ın rahmetine erdi. O günkü kazada 20 yaşındaki Zeynep Koçak ile 37 yaşındaki Nalan Kahraman kaza sırasında can verdiler. Her üç insanımıza Allah'tan rahmet ve yakınlarıyla sevenlerine sabır diliyorum.

''Barış'a nasıl içim yandı, nasıl...''

Ve nasıl içimiz yanıyor; nasıl ülkemizde yaşanan ölümlere ve akan gözyaşlarına...

fot.www.internetteyim.net

 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..