Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

''Hayır''

''Hayır''
 

yaşam ve ölüm


Ne karmaşıktır hayat!.. Kimimiz ''Hayır'' kelimesinden ürktüğümüz kadar hiç bir şeyden ürkmeyiz bazen... Hele ki sevdiğimiz biriyse karşımızdaki ''Hayır'' yoktur hayatımızda. Eğrimi, doğrumu bilmem ama bunu sık yaptığımızı itiraf edelim kendimize ki siz bu kelimeyi ne kadar sevseniz de kullanabiliyorsanız tebrikler... Şahsen ben hep korkmuşumdur. Ama derinine inip neden diye sorabiliyorsanız ve dürüstçe kendinize cevap verebiliyorsanız bence sorun yok. En azından bir amacı, geçerli bir nedeni var hayatınızda.

Ben itiraf edeyimki sevdiklerime asla ''hayır'' demem... Neden?

Çünkü ben yarının belki de çok geç olacağını düşünen biriyim. Belki yarın o kişiyi asla göremem ve bu vicdan azabını kaldıramam. Detaycıyım ben :) Üç günlük fani dünya görüşüne bağlıyım. Şu an belki kıvranıyorum acıdan, bir çok söz saklı içimde, derin yaralarım var tamiri mümkün değil, bunlar işte o kelime yüzünden... Değişmek!... Yooo ben yinede değişmek istemiyorum. Çok kırılıyorum, dağılıyorum ama hiç biri beni sevdiğim birini sonsuza dek kaybetmek ve ona aslında ben seni çok seviyordum diyememek kadar üzmez...

Hayat bizi bazen olmak istemediğimiz yerlere götürür. Ama bir kez, ikincide aynı yere gitmek kader değil bizim seçimimizdir.

D.A

 
Toplam blog
: 4
: 341
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Sessiz fırtınalar kopar içimde. Anlayamadığım, anlatamadığım bir hayat. Dünyamı yaratırım yüreğimde,..