Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

13 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

''Melekler ve Gölgeler''Surp Zadig'e!

''Melekler ve Gölgeler''Surp Zadig'e!
 

Surp ZADİG'e!

Geride kalan ne bilir ileriyi?
Ölümsüzlüğü keşfetmek, ölümü kabul etmektir.

İşte sırf bu yüzden o gün dedim ki kendime ''Benim adım ölümsüzlük'' (bre çingene) Aslında bunu en başında keşfetmiş olmalıydım? Doğduğum gün. Ama bebek hali işte, düşünemedim o gün be abi... Ama büyüdüğümü zannettiğim gün, öğrenmiş oldum.. Halime şükür edip, o an düşündüm, bin bir türlü insanın halini..
Yani ölümsüzlüğü keşfettiğim tarih ile doğum tarihimin 11.07.1960'ın aynı zaman dilimine denk geldiğini anlamıştım..
Herkes gibi, farkında olmasamda gün sayıyordum.. Nereye mi? Nereden geldiysek oraya. Ne zaman mı?
Burası çok zor işte.. Zamansızlıklar içindeyim.. Çünkü; içimdeyim..

''Ölüm Gölgem Gibi!''

Gök gürlemedi
Şimşek çakmadı
Sessizlik neyin nesi?

Zaman
Çarmıha mı gerildi?

Ağlayıp hıçkırıyor
Nefesi nemli
Hırçın çığlıklar

Gözlerimden süzülüyor
Yine sessiz bulutlar..

Ölüm gölgem gibi
Ardım sıra geliyor...

Tarih 14 Aralık 2004 Zamanı / Geride kalan ne bilir ileriyi? (SaRa)

Sayın Mustafa Güleg Zadig,
Saygıdeğer Beyefendi,

ZADİG WORLD
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=680297

Ölmenin çok kolay, yaşamanın da çok zor olduğu bir dünyada yaşadığımı fark edeli, uzun yıllar oldu..

Efendim. Ben sizin için! Allah'tan gelen, ''her şeyin'' hayırlısını diliyorum..

''Melekler sağlık ve huzurla yüreğinizden öpsün.'' Sevgim saygım ve kabul olan hayır dualarımla sizi sonsuzluğa kadar selamlıyorum dost.. İnşallah görüşmek dileğimle...

***Surp Zadig:Ne anlama geliyormuş, bende (Elhamdülillah) bir Müslüman olarak, Zadig kardeşimizin vesilesiyle, ne kutlu bir tesadüf ki bu Mübarek Ramazan ayının ilk gününde öğrenmiş oldum.. Elbette bunda da bir hayır vardır diyorum..

Surp Zadig:Hristiyan Dünyası`nın Surp Zadig (Paskalya-Ostern...) Bayramına deniyormuş...

İbranice’deki Pesah kelimesinden türemiştir. Ermenice’de “Surp Zadig” denir. Hıristiyan dininin en önemli, en büyük bayramı. Kırk günlük oruç veya vejeteryen perhiz dönemiyle bayrama hazırlık yapılır. Bu dönemde inanan insanlar tövbelerini yeniler.

Tarihi kiliselere inanç ziyaretleri düzenlenir. Kiliselerde her gün vaaz edilir, dualar düzenlenir, vejeteryen sofralar kurulur.

Paskalya haftasında Mesih İsa’nın son akşam yemeği, çarmıha gerilişi, gömülüşü anılır ve üçüncü gün ölülerden dirilişi tüm Hıristiyanlar tarafından coşkuyla kutlanır. Paskalya’dan sonra, inananlar 40 gün sürekli olarak birbirlerini “İsa dirildi” selamıyla selamlar.

Yeni yaşam simgesi olarak yumurtalar boyanır, paskalya çöreğiyle birlikte eşe, dosta, kimsesizlere dağıtılır. Bütün bu ananeler İstanbul’da titizlikle yaşatılıyor.

***Kaynak: Sezen Aksu: http://www.sezenaksu.biz/pano/viewtopic.php?p=28096&sid=a1c8c6982e8b135e03a47c088db2796e

Gönül notum bir: Bu arada, Amerika'da yaşayan sevgili ''Aile Dostlarımız'' Beljuk anneye, Arman'a, Anjel'e, Onnoş'a, Natali'ye, Deni'ye, (Mavim'e) Adem'e, Keri'ye (İsimleri Türk'çe okunuşuyla yazdım) ve ve ve ve
sevgili Lidya'ya Sabiş mamisine BACİK'i öğretene ve sevgili Zadig Ailesine Oruç ve sabır melekleriyle birlikte sevgilerimi yolluyorum..
(BACİK- ÖPTÜM) :)

Gönül notum iki:Türk İslam Alemine ve cümle Müslüman din kardeşlerimize ''HAYIRLI RAMAZANLAR'' diliyorum efendim.

Saygılarımla.

Sabiha Rana

Çapraz bakan ''çapraz yazar'' Pirmelek
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=63822

Pirmelek kim mi? BUZ ÜSTÜNE YAZAN ADAM!!!
http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=509471

Yav mav ramazan mamazan mübarek mübarek gün mün adamı madamı güna müna sokmayın mokmayın yaa maaa
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=63385
Bakınız makınız TIK TIK ve MIK MIK için miçin sizleri mizleri bilemcik milemcik güna müna sokuyorum mokuyorum.. Ben men cehennemlikim mehennemlikim abilerim mablarım.. YAŞASIN MAŞASIN KÖTÜLÜK MÖTÜLÜK :)

Asıl masıl sizler mizler şu mu aşka maşka, şu mu dostluğa mostluğa bakalım makalım.. Yok mok kardeşim mardeşim biz miz ders mers alamayız malamayız öyle möyle hayvanlardan mayvanlardan.. ''Hayvanlar mayvanlar insanlara minsanlara ders mers veremez meremez Kİ!''

''İNSANIZ BİZ!!!''

Şu Aşk'a! Şu dostluğa! Bakar mısınız? LÜTFEN!! :(
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=63631

Fotoğraf: (SaRa)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..