Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

07 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

''Nasılsın'' demeye korkuyorum...

''Nasılsın'' demeye korkuyorum...
 


Hani derler ya bir dokun bin ah işit...İşte bu sıra insanlar bu misal.

Sen hal hatır sorarsın ama iyiyim diyeni bulmak samanlıkta iğne arayıp bulmak gibi çok zor.

Dün akşam eve gelirken apartmanda bir komşuyu gördüm nasılsın dedim. Aldığım cevap:

-Nasıl olayım işten çıkarıldım bir hafta oldu iş arıyorum, kulağında bulunsun.

Eve geldim bir saat sonra telefon arayan bir arkadaşım nasılsın saol iyiyim sen nasılsın muhabbeti ve kötü cevap işten geldim son defa artık işsizim işten çıkarıldım.

Bugün msn'de bir akrabamla görüşüyorum "slm nasılsın"; aldığım cevap

-Sorma canım sıkkın iş yok bir ay izinliyim sonrasıda belli değil, herhalde işsiz kalacağım kötüyüm.

Nereye kadar gideceğiz böyle... ev geçindiren, borç ödeyen binlerce insan var bunlar gibi, ne olacak sonumuz bir cevap bulabilsem.

Artık korkuyorum insanlara nasılsın demeye kimse iyiyim demiyor diyemiyor.Cevap hep aynı kriz, işsizlik bazen çaresizlik.Öyle zamanlar oluyorki insanların çaresizliğini teselli etmeye kelimeler bile yetmiyor bazen teselli etsende ne fayda.Son bir kaç aydır nereye gitsem izine çıkarıldık, işten çıkarıldı, işsiz kaldım, çalıştığım firma kapandı gibi insanın boğazına takılan düğümler.

Nereye kadar

Kriz hayatımızı alt üst eden bir yara gibi, acaba ne zaman çıkacak hayatımızdan.

İnsanların aklında hep aynı soru acaba yarında işimin başında bulunabilecekmiyim, kısaca pamuk ipliğine bağlı yaşıyoruz ama nereye kadar

Gelecekteki güzel günlerimizde güzel yazılar yazmak dileğiyle.

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..