Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

04 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Neden blog yazıyorum... (mim)

Neden blog yazıyorum... (mim)
 

Sevgili blog yazarı arkadaşım Başak Altın tarafından mimlenmişim.

Hep acılarımızı, sevinçlerimizi ya da gündelik olaylarımızı anlatmak için blog yazıyoruz. Şimdi de bu blogları neden burada yazma gereği duyduğumuza cevap arıyoruz.

Milliyet blog sayfasıyla milliyet haber sayfasında gezinirken blog yazısını tıklamamla oldu. Sayfayı inceledim uzun bir süre blog yazarlarının yazılarını , yapılan yorumları takip ettim. Çok güzel dostlukların kurulduğu samimi bir ortamdı.

Kendi kendime yazı yazmayı seviyorum peki ben neden yazmıyorum düşüncesiyle üye oldum ve yazmaya başladım. Çok kısa bir süre sonra milliyet blog benim için ayrı bir önem taşımaya başladı. Artık çok güzel ve sıcak bir ortamın içinde her sabah daha msn'mi açmadan önce milliyet blog sayfasıyla başlıyordum güne.

Ben de blog yazıyorum

Çünkü...

Bazen öyle zamanlar öyle olaylarla karşılaşırız ki hayatta ne bir insan görmek ne de ağzımızı açıp tek bir kelime etmeyiz. Kendi kabuğumuza çekilir yaşananların değerlendirmesini yaparız kendi içimizde. Ama ya içinden çıkamadığımız olaylar bir yandan destek ararken bir yandan da konuşmak istememe duygumuz. Ama yazmak içinden gelenleri hiç konuşmadan satırlara anlatmak ve değerlendirmelerle aradığın desteği yolu bulmak gerçekten çok güzel.

Lise yıllarımda kompozisyon ve şiir yazmayı çok severdim. Ne zaman canım sıkılsa oturur defterlerin arkasına birşeyler karalardım. Ama yazdığım kağıt bana arkadaş destek olmazdı. Şimdi düşünüyorumda keşke o zamanlar bir blog olsaydı hayatımda bana yorum yapan, yazdıklarımı bir ömür boyu saklayan. Şimdi düşünüyorumda hepsi uçtu gitti defter aralarında bana kalan birkaç sayfa ve hatırladığım anılar.

Şimdi milliyet blog da yazıyorum... ilerleyen zamanlarda yazılarıma ve tarihlerine bakıp o günlerde yaşadığım duygularımı, acılarımı, sevinçlerimi hatırlayıp mazide bir yolculuk yapma şansı bulayım kendimde.

Blog arkadaş, sırdaş her an yanımızda günlük bir defter gibi satır satır yazıyoruz ve yorumlarla pozitif dostluklar içinde bulunarak bundan büyük bir mutluluk duyuyoruz.

Milliyet blog da varım ve burada olmaktan mutluyum.

Beni mimleyerek neden yazdığımı anlatmamı sağlayan Başak Altın'a ve tüm blog yazarlarına teşekkür ederim.

Şimdi sıra bende (mimlediklerim)

* Mehmet Önkibar

* ENGİN/73

* Tuncay Dağlı

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..